در نشستی با حضور معاون رییس‌جمهوری صورت گرفت؛

پیگیری تامین اعتبار طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی چهارمحال و بختیاری

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۳:۵۸
کد خبر: ۱۱۷۷۵۷۹
پیگیری تامین اعتبار طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی چهارمحال و بختیاری
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: تامین اعتبار طرح‌ها و پروژه‌های این استان در دیدار با معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور پیگیری شد.

به گزارش برنا؛ علی شهریارپور، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: در نشست استاندار، نمایندگان استان مجلس شورای اسلامی و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه،مسائل و مشکلات طرح‌ها و و پروژه‌های عمرانی این استان مطرح تامین اعتبار مورد نیاز آن‌ها درخواست شد.

او افزود: پیش از نشست مسوولان چهارمحال و بختیاری با معاون رییس‌جمهوری، در نشستی جداگانه با حضور سید حمید پورمحمدی معاون اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور روند اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های مهم استان بررسی و پس از جمع‌بندی، نتایج آن با حضور نوبخت مطرح شد.

شهریارپور تصریح کرد: در همین راستا، معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور دستورهای لازم برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز طرح‌های و پروژه‌های استان را صادر کرد.

او یادآور شد: مهم‌ترین این طرح‌ها و پروژه‌ها شامل آزادراه شهرکرد به لردگان به ایذه، انتقال آب محور بن به بروجن، محور ارتباطی شهرکرد به بروجن به لردگان، کنارگذر شمالی شهرکرد، موزه و مجموعه فرهنگی و هنری دفاع مقدس، آبرسانی سیار به ۵۰ روستای شهرستان لردگان و تونل زره است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز