صدور مجوز سرمایه گذاری بی نام در ستاد توسعه خاوران

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۱:۲۴
کد خبر: ۱۱۷۷۹۶۱
صدور مجوز سرمایه گذاری بی نام در ستاد توسعه خاوران
صدور مجوز سرمایه گذاری بی نام در ستاد توسعه خاوران به تصویب رسیده و افراد سرمایه گذار در صورت تایید اهلیت سرمایه گذاری می‌توانند برای دریافت این مجوز‌ها اقدام کنند.
به گزارش برنا خراسان جنوبی،  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در برنامه گفتگوی هفتگی شبکه استانی خاوران گفت : در ستاد توسعه خاوران با برنامه‌های کارشناسی نقاطی برای سرمایه گذاری مشخص شده است تا سرمایه گذاران بدون نگرانی از برگشت سرمایه در آن‌ها سرمایه گذاری کنند.
عابدی با اشاره به اینکه ستاد توسعه خاوران ایده‌ای است که می‌توانیم با آن بهترین‌ها را در استان رقم بزنیم، افزود: ایده ایجاد ستاد توسعه خاوران از استان خراسان جنوبی آغاز شده است و سایر استان‌ها هم مورد استقبال قرار گرفته است.
وی در ادامه گفت: هم اکنون مجوز سرمایه گذاری بی نام در استان صادر شده است و افراد سرمایه گذار در صورت تایید اهلیت سرمایه گذاری می توانند برای دریافت این مجوزها برای سرمایه گذاری اقدام کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری افزود: افراد علاقه‌مند به سرمایه گذاری در طرح‌های استان می‌توانند به آدرس اینترنتی sk_kh.ir مراجعه کنند.
عابدی گفت: در ستاد توسعه خاوران کمیته ای نیز برای پیگیری مصوبات ستاد تشکیل شده است تا بر اجرای مصوبات ستاد نظارت داشته باشد و بتوانیم بهترین ها را برای استان رقم بزنیم.

 

نظر شما