رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد:

وظیفه خطیر رسانه ها در آگاهی بخشی به مردم

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۰:۳۸
کد خبر: ۱۱۷۷۹۷۰
وظیفه خطیر رسانه ها در آگاهی بخشی به مردم
رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: رسانه ها در آگاهی بخشی به مردم وظیفه بسیار خطیری به عهده دارند.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ خوش خبر با بیان این مطلب در نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای هیئت رئیسه خانه مطبوعات خاطرنشان کرد: وظیفه ما در وزارت کشور و دولت، برگزاری انتخابات است که باید برای هر چه بهتر نتیجه دادن کارها از ظرفیت تمامی حوزه ها در این راستا استفاده کنیم.
وی اصلی ترین رکن انتخابات را مشارکت خواند و تصریح نمود: سابقه حضور و مشارکت مردم استان در انتخابات، نشان دهنده آگاهی این بزرگواران از تأثیر انتخابات بر سرنوشت شان است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مشارکت را اوج مسئولیت پذیری خواند و گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، دشمنان را از تحقق برنامه های شان مأیوس می کند.
خوش خبر با اشاره به فعالیت معاندین در راستای دلسرد کردن مردم از نظام، متذکر شد: ما باید با استفاده از ظرفیت رسانه ها، به دنبال آگاهی بخشی در سطح جامعه باشیم.
وی تأکید کرد: بیان توانمندی های نظام، اقدامات مؤثری که منجر به پیشرفت در زمینه های مختلف شده و کارهایی که در راستای رفع مشکلات کشور انجام شده، گام هایی است که می توان برای خنثی کردن سیاه نمایی ها برداشت.
به گفته وی؛ با وجود تحریه ها، تهدیدها، مشکلات منطقه ای و شیوع بیماری کرونا، اقدامات مؤثری در سطح کشور صورت گرفته که باید به درستی اطلاع رسانی شود.
رئیس ستاد انتخابات استان گفت:رسانه ها باید اطلاعات درست و دقیق در اختیار مردم قرار دهند.
خوش خبر تأکید کرد: صداقت در انعکاس اخبار و ارائه مطالب بر مبنای واقعیت ها، ترغیب مردم به همراهی در امور و به ویژه مشارکت در انتخابات را رقم می زند.
به گفته وی؛ مردم به عنوان صاحبان انقلاب باید بدانند نتیجه انتخابات به خودشان برمی گردد.
وی متذکر شد: بنا به گفتمان های رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و شخص رئیس جمهور، انتخابات در این دوره با توجه به شرایط خاص کشور، از اهمیت بسزایی برخوردار است.
شایان ذکر است: در این جلسه که با حضور قهرمانی مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، نبی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی،مالکی مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری و اعضای هیئت رئیسه خانه مطبوعات همراه بود، هر یک اعضا به طرح موضوع پرداختند و راهکارهایی در راستای سهم رسانه ها در افزایش مشارکت مردم در انتخابات ارائه نمودند.

 

نظر شما