تعامل سازمان های مردم نهاد اداره کل ورزش و جوانان با سازمان جمعیت هلال احمر استان

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۰:۴۸
کد خبر: ۱۱۷۷۹۹۹
تعامل سازمان های مردم نهاد اداره کل ورزش و جوانان با سازمان جمعیت هلال احمر استان
سومین جلسه سه شنبه ها با جوانان با حضور حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان ،محمد رضا رضایی مدیر عامل جمعیت هلال احمر ، مهدی قناد سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و دبیران سازمان های مردم نهاد در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته هلال احمر گفت : فعالیت جمعیت هلال احمر به عنوان بزرگترین تشکل غیر دولتی به صورت داوطلبانه و در راستای اقدامات بشر دوستانه،‌‌ امدادی و عام المنفعه اقدامات بسیار ارزنده ای را داشته اند.

وی افزود : ما خواستار تعامل بیشتر سازمان های مردم نهاد با فعالیت ها و برنامه های این جمعیت هستیم . محمد رضا رضایی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان افزود : تعداد 700 نفر داوطلب در رده سنی جوان با این جمعیت همکاری دارند که با توجه به ساختار تعریف شده در سازمان های مردم نهاد جوانان، امکان تعامل بیشتر و مطلوب تر می باشد . وی همچنین ارگان هلال احمر را به عنوان بستری که جوانان را برای ورود به اجتماع آماده می کند، دانست و ادامه داد : فعالیت های متعددی هلال احمر در زمینه های ورزشی ، ازدواج جوانان ، معضلات اجتماعی و مبارزه با اعتیاد به مواد مخدر و ... دارند که خواستار همکاری بیشتر با حضور معاونین دو دستگاه اجرایی شد.

در ادامه جلسه مهدی قناد، سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به برخی از عملکرد سازمان های مردم نهاد جوانان در مقابله با ویروس کرونا ، رزمایش همت جوانانه _ کمک مومنانه، اظهار امیدواری کرد و گفت : امیدواریم با تعامل بیشتر این معاونت با معاونت جوانان جمعیت هلال احمر شاهد رشد و شکوفایی بیشتر جوانان باشیم. وی همچنین با تشریح نحوه صدور اعتبار نامه سازمان های مردم نهاد و عدم وجود سمن در حوزه امداد و نجات عنوان کرد: ما از حضور جوانان جمعیت هلال احمر در قالب تشکل های جوانان استقبال می کنیم. زرگری، رییس مجمع سمن های جوانان و سایر دبیران حاضر در جلسه در خصوص نحوه تعامل خانه های جوانان با خانه های هلال ، برگزاری مشترک جشنواره ها و رویداد های ورزشی نظیر کویر نوردی و کوهنوردی و غیره ، تعامل در خصوص تولیدات رسانه ای با استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد جوانان ، به بیان مسائل در حوزه تخصصی تشکل و نحوه تعامل با جمعیت هلال احمر پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز