همکاری مردم خراسان جنوبی در اجرای طرح ممنوعیت تردد

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۰:۱۷
کد خبر: ۱۱۷۸۱۵۵
همکاری مردم خراسان جنوبی در اجرای طرح ممنوعیت تردد
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده اای خراسان جنوبی از همکاری مردم خراسان جنوبی در اجرای طرح ممنوعیت تردد خبر داد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، جلال زاده گفت: از ابتدای تصمیم ستاد مرکزی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت برای تردد‌های بین شهری، همکاران راهداری به همراه نیرو‌های انتظامی و پلیس راه، تلاش گسترده‌ای برای اجرای این مصوبه را آغاز کرده اند.

وی افزود: در این راستا از روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت با استقرار ایستگاه‌های بازرسی و ایجاد محدودیت‌های فیزیکی در مبادی ورودی و خروجی استان در محور‌های منتهی به استان و نیز پایش تمام تردد‌های بین شهری توسط دوربین‌های بین راهی شاهد همکاری فوق العاده مردم فهیم استان در اجرای این طرح بودیم.

به گفته وی بر همین اساس خروجی سامانه‌های هوشمند حمل و نقل و ترددشماری منصوب در سطح تمام راه‌های استان، نشان دهنده کاهش تردد خودرو‌های شخصی در مبادی ورودی و خروجی استان در روز ابتدای طرح محدودیت تردد‌های غیر ضرور بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد: اقدامات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای سهولت کنترل ورودی و خروجی شهر‌های استان با همکاری همه جانبه با پلیس راه موجب کاهش قابل توجه تردد شده و در کنار سایر طرح‌های فاصله گذاری اجتماعی، شاهد کاهش قابل ملاحظه شروع ویروس کرونا در طی روز‌های آینده باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز