دکتر داورزنی رییس فدراسیون والیبال در جلسه مجمع عمومی انتخاب رییس هیات والیبال استان :

مهسا کدخدا از سرمایه های والیبال کشور است

۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۸:۳۷:۴۹
کد خبر: ۱۱۸۰۳۸۸
مهسا کدخدا از سرمایه های والیبال کشور است
جلسه مجمع عمومی انتخاب رییس هیات والیبال استان با حضور دکتر داورزنی رییس فدراسیون والیبال ، حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان استان ، ملکی رییس اسبق هیات والیبال استان ، معاونین ستادی اداره کل ، اعضا و ورزشکاران مجمع انتخاب رییس هیات والیبال استان برگزار شد .
به گزارش برنا خراسان جنوبی، دکتر داورزنی رییس فدراسیون والیبال ضمن عرض تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات گفت : با وجود مشغله های زیادی که ملکی رییس اسبق هیات والیبال داشتند و به مدت 8 سال همراه این هیات بودند ، امروز با انتخاب محمد رمضانی به عنوان رییس هیات والیبال استان کماکان این بار مسئولیت از دوش ایشان برداشته شد و شاهد تحولاتی بیشتر در این هیات خواهیم بود .
وی ادامه داد : با توجه به سرعت اطلاعات که در فضای مجازی اخبار دنیا سریع منعکس می شود ، طبیعتا این سرعت اطلاعات ، سرعت انتظارات را در استان بالا می برد و این باعث شده است که توقعات استان ها بالا برود و استان های مختلف خود را با یکدیگر مقایسه کنند .
داورزنی با بیان اینکه تلاش فدراسیون جهانی این است که این رشته را جزو رشته های اول معرفی کند گفت : مهسا کدخدا یکی از سرمایه های ملی کشور مان هستند و امیدواریم برای ورزشکارانی امثال مهسا کدخدا زمینه رشد آن ها فراهم شود .
وی افزود : مردم ایران با داشتن تیم والیبال کشورمان احساس غرور می کنند و این ورزشکارانی که در این تیم هستند از اقصی نقاط کشور هستند و ما وظیفه داریم از این سرمایه های ملی حمایت کنیم .
داورزنی ادامه داد : رای مجمع رای تحول در هیات است و ما امیدواریم این تحول جدی در هیات والیبال اتفاق بیفتد و این تحول مرهون همدلی و مشارکت جدی تر در هیات می باشد و امید خواهیم داشت به قول هایی که داده شده است عمل شود .

 

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز