نماینده عالی دولت در استان مرکزی:

داوطلبان شرکت در انتخابات پیرو اخلاق باشند 

۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۰:۲۰:۲۱
کد خبر: ۱۱۸۱۰۷۹
داوطلبان شرکت در انتخابات پیرو اخلاق باشند 
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: نامزدهای حاضر در رقابت انتخاباتی ۱۴۰۰ و ستادهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید اخلاق، تقوا را در تبلیغات ملاک کار قرار دهند و از تخریب و اقدامات غیرقانونی پرهیز کنند.

به گزارش برنا از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود: داوطلبان شرکت در انتخابات پیش از آنکه به رقابت انتخاباتی بیاندیشند باید پیرو اخلاق باشند چرا که مهمترین ویژگی کارگزاران نظام اسلامی در هر رکن و مقامی اخلاق مداری است.

وی ادامه داد: اعضای ستادهای انتخاباتی،مجریان و ناظران در گردونه انتخابات پیش رو باید به فضاسازی سالم برای طرح ارا و نظرات به‌منظور گزینش افراد اصلح کمک کنند و برادی و وظیفه‌شناسی سرلوحه کارشان باشد.

امام جمعه اراک اظهار داشت: مسئولان و دولتمردان در نظام اسلامی  امانت‌دار امور و خادم مردم هستند و فردی که به‌عنوان رئیس جمهوری انتخاب می‌شود و کسانی که به کرسی شوراهای اسلامی شهر و روستا و یا خانه ملت تکیه می‌زنند  باید از تخصص و کارآیی بالا برای سامان معضلات فعلی برخوردار باشند و بتوانند برای بهبود بنیه اقتصادی کشور و معیشت مردم گام موثری بردارند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند که در این مدت باقی‌مانده تا روز رای گیری ( ۲۸ خرداد ماه جاری)از هر ابزاری برای افزایش مشارکت عمومی در انتخابات استفاده کنند چرا که انتخابات پر شور یکی از راهبردهای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است.

وی گفت: گسترش عدالت اجتماعی با توزیع عادلانه منابع در نقاط مختلف کشور و بین مردم، بهره‌گیری از مدیران و نیروهای کارآمد، کاردان، پاک‌دست و اخلاق‌مدار، توسعه فرهنگ کارآفرینی به حمایت گسترده بانک‌ها و مراکز مالی و اعتباری، پرهیز از اسراف و اشرافی‌گری به خصوص در دستگاه‌های اجرایی، گسترش فرهنگ قناعت و ساده‌زیستی و در نهایت حمایت از تولید داخل و اقتصاد مقاومتی از مهمترین راهکارهای حل مشکلات اقتصادی کشور است که باید مورد توجه دولتمردان در دولت آینده قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حادثه بمب‌گذاری در مدرسه سیدالشهدا(ع) کابل و کشته شدن شماری از دانش‌آموزان این مدرسه، افزود: این جنایت تروریست‌ها بار دیگر قلوب مسلمانان را جریحه دار کرد و انتظار می‌رود عاملان ابن جنایت به زودی شناسایی شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی همچنین در خصوص اتفاقات اخیر در سرزمین‌های اشغالی نیز گفت: اسرائیل جنایتکار در چند روز گذشته بیش از ۲۷۰ نفراز  مردم مظلوم فلسطین و غزه به شهادت رسانده  و بیش از ۵۰ هزار نفر آواره و ۶ هزار نفر نیز مجروح شدند.

وی بیان کرد: جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی اگر چه باعث شهادت شماری از مردم مظلوم فلسطین شد اما وحدت و یکپارچگی بی‌سابقه‌ای بین مردم فلسطین شد که این مهم می‌تواند در آینده‌ای نزدیک پیروزی‌های پی‌درپی برای مسلمانان این منطقه داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز