مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک:

سالمندان بالای ۷۵ سال جامانده از واکسن به مراکز بهداشتی مراجعه کنند

۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۲:۴۷
کد خبر: ۱۱۸۱۱۲۷
سالمندان بالای ۷۵ سال جامانده از واکسن به مراکز بهداشتی مراجعه کنند
 مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: سالمندان جامانده از واکسیناسیون کرونا تا سن ۷۵ سال در اراک باید در روزهای ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه جاری برای دریافت واکسن به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

به گزارش برنا از اراک ، یاسر قربانی ور جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه استان مرکزی دومین استان سالمند کشور است و سلامتی این افراد به علت ضعیف بودن سیستم ایمنی برای کادر درمان در اولویت است وسالمندان بالای ۷۵ سال که تاکنون به هر دلیلی واکسن دریافت نکرده‌اند می‌توانند در تاریخ‌های اعلام شده به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: گروه سنی بالای ۷۵ سال در اراک باید با در دست داشتن کارت ملی  به یکی از سه مرکز تعیین شده برای تزریق واکسن در سالن ورزشی شهید ساکی واقع در ساختمان معاونت بهداشتی در خیابان دانشگاه، بلوار کشاورز، سالن یادگار امام واقع در کوی رضوی و سایت واکسیناسیون خودرویی در دانشگاه امیرکبیر اراک، جهت واکسیناسیون مراجعه کنند.

مدیر ورابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه واکسیناسیون گروه جمعیتی ۷۵ تا ۷۰ سال هفته آینده کلید می‌خورد،گفت: از هر فرصتی برای تکمیل کردن واکسیناسیون گروه‌های هدف به ویژه سالمندان استفاده می‌شود زیرا حفظ سلامتی این قشر در اولویت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز