نائب رئیس هیئت در گفتگو با برنا:

میزبانی لیگ برتر دو و میدانی یکی از بزرگترین رویداد های تاریخ ورزش استان مرکزی است

۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۵:۲۹
کد خبر: ۱۱۸۱۱۴۴
میزبانی  لیگ برتر دو و میدانی یکی از بزرگترین رویداد های تاریخ ورزش استان مرکزی است
نائب رئیس هیئت دو و میدانی استان مرکزی گفت : برگزاری لیگ برتر در اراک فرصتی بسیار خوب برای بالا بردن سطح تجربه سطوح مختلف این رشته محصوب می شود. 

به گزارش برنا از اراک ، حمید کهریزی در گفتگو با برنا افزود: در هفته جاری کارگاه های آموزشی از سوی فدراسیون برای داوران و دیگر عوامل اجرایی رقابت ها برگزار می شود که این امر می تواند بر دانش و تجربه دو و میدانی استان بیفزاید.

کهریزی در ادامه اظهار داشت : طی سالهای اخیر استان مرکزی بارها میزبان رقابت های دو و میدانی بوده است ، که به گواه شرکت کنندگان یکی از بهترین میزبانی ها در این استان برگزار شده است.

وی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته از سوی مدیرکل ورزش و جوانان با مدیران سیمای استانی آفتاب رقابت ها در بخش آقایان به صورت زنده روی آنتن می رود .

عضو کمیته پیاده روی فدراسیون پیاده روی کشور گفت : در رقابت های لیگ برتر دویست نفر در بخش آقایان و دویست نفردر بخش بانوان با یک دیگر در رشته های مختلف رقابت می کنند. به جرأت می توانم بگویم یکی از بزرگترین روی دادها در تاریخ ورزش استان مرکزی است.

کهریزی در پاسخ به این سوال که شرایط ورود اصحاب رسانه به شکل خواهد بود، گفت: با هماهنگی بسیار خوبی که بین روابط عمومی های فدراسیون ، اداره کل ورزش و جوانان و هئیت دو و میدانی استان صورت گرفته است یک میز رسانه تشکیل شده که خبرنگاران بتوانند بدون هیچ مشکلی این رقابت ها را پوشش مناسب دهند.

نائب رئیس هئیت دو و میدانی در پایان گفت : از مدیر کل ورزش و جوانان استان به دلیل انجام هماهنگی های لازم با ستاد مقابله با کرونا برای گرفتن مجوز برگزاری رقابت ها، قدردانی می کنم. تلاش می‌کنیم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بدون هیچ مشکلی این مسابقات را به پایان برسانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز