آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۴:۳۸:۴۱
کد خبر: ۱۱۸۱۲۳۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
در شبانه روز گذشته مورد جدیدی از فوت در بیماران کرونایی گزارش نشد و شمار فوتی‌های ناشی از این بیماری در خراسان جنوبی ۸۸۱ نفر است.

به گزارش برنا خراسان جنوبی،، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۱ روز بدون فوتی کرونا در خراسان جنوبیآزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی انجام شد که مجموعا ۴۴ بیمار جدید شامل ۷ بستری و ۳۷ سرپایی شناسایی شدند.

دکتر مهدی زاده افزود: از این تعداد ۲۴ مورد از بیرجند، ۶ مورد از قاین، ۵ مورد از خوسف، ۳ مورد از بشرویه، ۲ مورد از نهبندان، ۲ مورد از سرایان، ۱ مورد از طبس و ۱ مورد از زیرکوه بوده است.

وی گفت: همزمان در ۲۴۹ آزمایش سریع کرونا ۳۹ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر ۱۹۹ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۹۴ نفر کرونا مثبتند.

دکتر مهدی زاده گفت:از این تعداد ۱۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۶ نفر نامساعد است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: در شبانه روز گذشته ۵۹ بیمار با علائم تنقسی در بیمارستان‌های استان پذیرش و در همین مدت ۴۷ بیمار شامل ۱۶ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

دکتر مهدی زاده گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۱۹ هزار و ۵۹۸ بیمار کرونا مثبت بهبود یافتند یا در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

وی افزود: تا روز گذشته ۵۶ هزار و ۲۹۰ آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در خراسان جنوبی گرفته شده که منجر به شناسایی ۲۰ هزار و ۵۷۳ بیمار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز