فرماندار خبرداد:

۴۸ شعبه اخذ رای در محلات برای انتخابات ۲۸ خرداد بینی شده است

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۶:۳۷
کد خبر: ۱۱۸۲۱۷۲
۴۸ شعبه اخذ رای در محلات  برای انتخابات ۲۸ خرداد  بینی شده است
فرماندار محلات گفت: ۴۸ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خردادماه جاری در این شهرستان پیش بینی شده است.

به گزارش برنا از اراک،  محمدرضا ناظری  افزود: ۳۷ شعبه اخذ رای در این دوره از انتخابات در مناطق شهری و ۱۱ شعبه در روستاهای محلات دایر خواهد بود و ۲۹ شعبه اخذ رای در شهر محلات و باقی در نیم ور مستقر می‌شود.
وی بیان کرد: از مجموع شعب اخذ رای محلات ۳۹ شعبه ثابت و ۹ شعبه سیار است که ۳۶ شعبه ثابت در شهر و سه شعبه ثابت در مناطق روستایی این شهرستان مستقر خواهند بودو شعبه های سیار شامل یک شعبه شهری و هشت شعبه روستایی می‌شود.
فرماندار محلات یادآور شد: شعب اخذ رای محلات به‌دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم حفظ سلامتی مردم در این دوره از انتخابات از ۴۶ شعبه به ۴۸شعبه افزایش پیدا کرده است.
ناظری گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ نفر به‌عنوان اعضای ستادی و حفاظتی در محلات  ۲۸ خردادماه امسال با ستاد انتخابات این شهرستان همکاری خواهند داشت.
وی تاکید کرد: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از ۲ بعد ملی و محلی دارای اهمیت است و حضور گسترده مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و انتخاب افراد اصلح موجب تشکیل شورای قوی و انتخاب مدیریت شهری مقتدر و قوی می شود.
فرماندار شهرستان محلات گفت: ائمه جماعات و معتمدان در مناطق روستایی باید برای ترغیب مردم به حضور در انتخابات تلاش کنند چراکه دشمنان نظام اسلامی بار دیگر قصد استفاده از توطئه ایجاد نا امیدی در مردم را دارند.
ناظری اظهار داشت: حضور آگاهانه  گسترده مردم برای انتخاب رئیس جمهور کشور، مشارکت سیاسی است که منجر به به انتخاب رئیس جمهور مقتدر و وزرا و مسئولانی قوی شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز