تجمع مردم بیرجند در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۱۴:۰۱:۴۷
کد خبر: ۱۱۸۲۲۸۸
تجمع مردم بیرجند در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
مردم بیرجند صبح امروز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در میدان قدس این شهر تجمع و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین و غزه را محکوم کردند.

به گزارش برنا خراسان جنوبی،  قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در اجتماع حمایت از مردم مظلوم فلسطین در بیرجند با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین گفت : امروز با وجود این جنایت‌ها و کشتار مردم بی گناه، رژیم صهیونیستی نتوانست در مقابل جبهه حق بایستد.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه انسجام جبهه مقاومت نشان داد دشمن ما بیش از هر زمانی شکست پذیر است گفت:این انسجام علاوه بر ایجاد رعب و وحشت در بین دشمنان، افکار عمومی جهان را هم بیش از گذشته با مردم مظلوم فلسطین همراه کرد.

وی به توطئه استکبار جهانی برای سلطه بر مسلمانان و پس از آن بر جهان اشاره کرد و گفت:اینگونه بود که امام خمینی (ره) با اعلام جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، توجه افکار عمومی و آزادیخواهان جهان را سوی قدس معطوف کرد تا توطئه دشمنان شکست بخورد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به شکست‌های رژیم صهیونیستی در مقابل جبهه مقاومت در جنگ ۳۳ روزه و ۲۲ روزه گفت:امروز هم جبهه مقاومت با صلابت در مقابل جنایات مستکبران ایستاده و پیروزی‌های اخیر نشان داد دشمنان اسلام شکست ناپذیر نیستند.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه مسلمانان و آزادیخواهان باید در سراسر جهان فریاد مظلومیت فلسطین را سر دهند گفت : امروز از گوشه گوشه جبهه مقاومت، خبر‌هایی از پیروزی می‌رسد که نمونه آن را می‌توان فلسطین و یمن دید.

وی با اشاره به سکوت و حتی حمایت برخی حکام منطقه از رژیم صهیونیستی گفت: دشمنان ما بدانند، آینده از آن مسلمانان است و پیروزی حق قطعی است و این شرمندگی است که برای سران کشور‌هایی همچون عربستان خواهد ماند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه باید جهان اسلام با هم همدل باشند گفت:در داخل کشور هم آزمونی بزرگ به نام انتخابات در پیش داریم که باید با همدلی و حضور پرشور، از آن سربلند بیرون بیاییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز