گزارش؛

آذربایجان شرقی در سکوی نخست رقابت های قهرمانی دو و میدانی کشور ایستاد

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۰۸:۵۴:۲۵
کد خبر: ۱۱۸۳۰۵۷
آذربایجان شرقی در سکوی نخست رقابت های قهرمانی دو و میدانی کشور ایستاد
نفرات برتر مسابقات قهرمانی دو و میدانی بزرگسالان مردان کشور در مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک معرفی شدند.

به گزارش برنا از اراک ، این مسابقات با حضور ۲۰۰ ورزشکار از ۳۲ استان کشور و تیم ملی ناشنوایان در ۲۲ ماده در پیست اسکیت مجموعه ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک برگزار و شامگاه امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

علی فتحی گنجی از استان لرستان در ماده پرتاب نیزه، حسین فلاح از استان تهران در ماده پرش با نیزه، کیوان قنبرزاده از استان مازندران در ماده پرش ارتفاع، حمیدرضا کیا از استان گلستان در ماده پرش سه‌گام، جلیل ناصری از استان ایلام در ماده پنج‌هزار متر و حسین میهن دوست از استان بوشهر در ماده پرش طول، عنوان نخست این دوره از مسابقات را به‌دست آوردند.
 در مواد یک‌هزار متر، ۲۰ کیلومتر پیاده‌روی، دهگانه، ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر نیز به ترتیب جلیل ناصری از استان ایلام، حمیدرضا زورآوند از استان همدان، عباس نیک‌فتم از استان لرستان، میثم رشیدی از استان کردستان و سجاد هاشمی از استان آذربایجان شرقی عنوان‌های نخست را به‌دست آوردند.
 همچنین سجاد هاشمی از استان آذربایجان شرقی در ماده دو ۴۰۰ متر، پژمان یارولی از استان کرمانشاه در دو ۸۰۰ متر و امید امیریان از استان سیستان و بلوچستان در دو ۱۵۰۰ متر عنوان نخست این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.
 مسعود کامران از استان اصفهان در ماده ۱۱۰ متر مانع اول شد و مهدی پیروان استان آذربایجان شرقی در سکوی نخست ایستاد.

در سه‌هزار متر مانع سید امیر زمانپور از استان همدان عنوان نخست را به‌دست آورد و در ماده پرتاب وزنه شاهین مهرداد از استان خراسان رضوی اول شد.
 در مواد پرتاب دیسک و پرتاب چکش به ترتیب حسین رسولی از استان مرکزی و رضا مقدم از استان گلستان مقام اول را به‌دست آوردند بیان کرد: در ماده ۴۰۰×۴ امدادی نیز  استان‌های آذربایجان شرقی، قم و گلستان مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
در بخش تیمی نیز استان آذربایجان شرقی با کسب چهار مدال طلا و دو مدال نقره اول شد و استان‌های همدان با کسب ۲ مدال طلا، سه مدال نقره و یک مدال برنز و گلستان نیز با کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال برنز به ترتیب دوم و سوم شدند.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز