واکسیناسیون خودرویی کرونا از فردا در بیرجند

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۱:۳۵:۵۳
کد خبر: ۱۱۸۳۱۶۷
واکسیناسیون خودرویی کرونا از فردا در بیرجند
واکسیناسیون خودرویی کرونا از فردا در شهرستان بیرجند آغاز می شود.

به گزارش برنا خراسان جنوبی،رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: آماده سازی دو مرکز واکسیناسیون خودرویی کرونا در بیرجند در دستور کار قرار گرفته که یکی از مراکز از فردا فعالیت خود را با هدف واکسیناسیون جامعه هدف آغاز می‌کند.

محمد دهقانی افزود: یک مرکز در محل چهارشنبه بازار قدیم شهرداری و مرکز دوم در محل مجتمع غدیر مربوط به سپاه پاسداران راه اندازی می‌شود.

وی با اشاره به این که ابتدا مرکز مجتمع غدیر فعالیت خود را آغاز می‌کند گفت: اقدامات اجرایی مرکز امروز انجام می‌شود و از فردا اولین مرکز واکسیناسیون خودرویی در مجتمع غدیر بیرجند راه اندازی می‌شود و افراد جامعه هدف واکسیناسیون برای تزریق واکسن کرونا می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند.

 رئیس دانشگاه عولم پزشکی بیرجند از تحویل حدود ۲۲ هزار دز واکسن جدید در دو روز گذشته به استان خبر داد و گفت: با ورود این تعداد واکسن، روند واکسیناسیون در استان تسریع خواهدشد به این صورت که گروه سنی ۸۰ سال به بالا در هر ساعت از فعالیت مراکز تجمیعی، بدون اخذ نوبت می‌توانند جهت تزریق واکسن به این مراکز مراجعه کنند.

دهقانی افزود: گروه سنی ۷۵ تا ۷۹ سال براساس تماس تلفنی مراقبین سلامت فراخوان می‌شوند و در بازه زمانی مشخص شده، برای تزریق واکسن به مراکز تجمیعی مراجعه می‌کنند و گروه سنی ۷۰ تا ۷۴ سال نیز با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir ثبت نام و در مدتی کوتاه پیامکی برای آن‌ها ارسال خواهد شد که زمان و مکان تزریق واکسن برای آن‌ها مشخص و بر اساس آن زمانبندی، به مراکز تزریق واکسن مراجعه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه چهار مرکز تجمیعی در خراسان جنوبی راه اندازی شده گفت: یک مرکز در بیرجند در پردیس دانشگاه علوم پزشکی و ۳ مرکز در شهرستان‌های قاین، فردوس و طبس راه اندازی شده که روند واکسیناسیون را تسریع خواهد کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز