نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

رئیس جمهوری آتی باید کشتی باعظمت ایران را در اقیانوس بین‌المللی و جهانی به پیش ببرد

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۲:۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۱۸۳۲۳۲
رئیس جمهوری آتی باید کشتی باعظمت ایران را در اقیانوس بین‌المللی و جهانی به پیش ببرد
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مردم باید در انتخابات ریاست جمهوری فردی را انتخاب کنند که جریانات با عظمت انقلاب اسلامی را به خوبی مدیریت کند.

به گزارش برنا از اراک ،  قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در همایش مودت و همدلی نیروهای مسلح استان مرکزی در محل ستاد فرماندهی انتطامی این استان در اراک، افزود: این مدیریت باید به خوبی در سطح داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی باشد و آثار عملکرد یک فرد می‌تواند تا صدها سال ماندگار باشد.

وی بیان کرد: رئیس جمهوری آتی کشور باید به‌عنوان سکاندار ماهر، کشتی باعظمت جمهوری اسلامی ایران را در اقیانوس بین‌المللی و جهانی به پیش ببرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: انتخابات پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است اما اهمیت انتخابات ریاست جمهوری از سایر عرصه‌ها مهمتر است.

آیت‌الله دری‌نجف آبادی عنوان کرد: مردم با انتخاب آگاهانه خود زمینه‌ساز تشکیل دولتی دلسوز، وظیفه‌شناس، با اراده قوی، با بصیرت و آگاه، مشورت پذیر و ضد فساد شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: خرمشهر عزیز با وجود همه توطئه‌های مختلف آمریکا، اسرائیل و آل سعود ملعون، با ایمان، اراده و عزم آهنین رزمندگان اسلام آزاد شد و یک وجب از خاک این مرز و بوم به دست دشمنان نرسید.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی بیان کرد: امروز نیز از فلسطین یکپارچه در مقابل اسرائیل غاصب به پیروزی رسیده از کلیدرمزهای جمهوری اسلامی استفاده کرده است.

وی اظهار داشت: اسرائیل به دنبال ایجاد فاصله بین فلسیطینی‌ها بود اما، به برکت جمهوری اسلامی امروز فلسطین یک پیکره، یکپارچه و یک انگیره است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: خداوند وقتی می‌خواهد بنی اسرائیل را از چنگال فرعونیان آزاد کند، حضرت موسی (ع) را می فرستد و وقتی بخواهد ملتی را سربلند وپیروز کند و از ذلت به اوج اقتدار برساند، یک رهبر شایسته به آن ملت هدیه می‌دهد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: همه باید قدردان امام راحل، رهبر معظم انقلاب و رهنمودهای ایشان باشند.

وی تصریح کرد: امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران اسلامی را از بردگی غرب و شرق، اسرائیل و صهیونیسم و مزدورانش رهایی داد و آزاد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز