مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خبر داد

لزوم تجدید نظر در محدودیت‌های ورزشی در دوران کرونا

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۰:۴۹:۰۱
کد خبر: ۱۱۸۴۳۹۵
لزوم تجدید نظر در محدودیت‌های ورزشی در دوران کرونا
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی بر ضرورت تجدید نظر در محدودیت‌های ورزشی در دوران کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج در جلسه مشترک مدیر کل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با روسای ادارات شهرستان‌های منطقه یک استان با انتقاد از محدودیت های ورزشی در دوران کرونا، اظهار کرد: اینکه به بهانه کرونا ورزش ۱۰ نفر را در سالن ورزشی چند هزار متری تعطیل کرده، در حالی که رستوران ها با وسعت کم با صدها نفر مشتری دایر باشند، قابل قبول نیست.

وی با اشاره به این موضوع که فعالیت‌های بدنی تاثیر مثبتی در مقابله با کرونا دارد، افزود: سیاست های محدود کننده ورزشی در ایام کرونایی باید مورد بازنگری قرار گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در ادامه با تاکید بر اینکه ورزش بانوان باید جدی گرفته شود و از وجود فقر حرکتی در بین دختران استان خبر داد و افزود: اینکه فقط شیفت صبح باشگاه های ورزشی آقایان به بانوان اختصاص داده شود قابل قبول نیست و باید باشگاه‌های ورزشی مختص بانوان در شهرستان‌های استان راه‌اندازی شود.

وی در انتها با تاکید بر لزوم تمرکز شهرستان‌ها در ورزش قهرمانی در سنین پایین‌تر، خاطرنشان کرد: شهرستان‌های استان از ظرفیت کارخانجات بومی و شهرداری‌ها باید برای این منظور استفاده کرده و آن‌ها را برای سرمایه‌گذاری در ورزش قهرمانی دعوت کنند.

 جلسه مشترک مدیر کل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با روسای ادارات شهرستان های منطقه یک استان به مدت یک روز با حضور روسای ادارات شهرستان های آذرشهر، اسکو، بناب، جلفا، عجب شیر، مراغه، مرند، ملکان و هشترود با هدف بررسی مشکلات ورزش و جوانان شهرستان ها به میزبانی شهرستان بناب برگزار شد.

 

نظر شما