به همت مرکز نوآوری عناب علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان:

استارت آپ «نوآوری در بسته بندی عناب و فرآورده های آن» در خراسان جنوبی برگزار می شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۶:۰۷
کد خبر: ۱۱۸۴۷۵۷
رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی خبر داد: اولین رویداد شتاب (استارت آپی) مرکز نوآوری عناب موسسه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان با موضوع «نوآوری در بسته بندی عناب و فرآورده های عناب» 26 خردادماه جاری، به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، جلال الدین صادقی، رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی امروز، 6 خرداد ماه به خبرنگاران رسانه های گروهی، هدف از برگزاری این رویداد را دریافت ایده های خلاقانه و نوآورانه برای ایجاد ارزش افزوده از طریق بسته بندی عناب، توجه به موضوع بسته بندی عناب به عنوان یکی از چالش های اصلی در ارائه این محصول به بازارهای داخلی و خارجی با هدف تجاری سازی ایده های واصله به این رویداد عنوان کرد.

وی ادامه داد: با حمایت این رویداد از ایده های برتر در بسته بندی عناب و فرآورده های عناب و ورود این ایده ها به چرخه تولید، زمینه های جدیدی برای سرمایه گذاری و خلق ثروت از عناب به وجود خواهد آمد.

صادقی بیان کرد: این رویداد یک روزه با محوریت بسته بندی عناب و در موضوعات بازار پسندی، حفظ کیفیت و ماندگاری، طراحی بسته بندی صادراتی، بسته بندی سالم و زیست سازگار، خلاقیت و نوآوری در طراحی بسته بندی و همچنین صنایع دستی و المان های فرهنگی در بسته بندی، نوآوران و پژوهشگران این عرصه را برای ارائه بهترین بسته بندی با تاکید بر حفظ ماندگاری و کیفیت به همراه توجه به بازار پسندی و مارکتینگ به چالش خواهد کشید. 

وی تأکید کرد: توجه به معیارهای علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در ارائه ایده نوآورانه باید برای طراحی بهترین بسته بندی توسط شرکت کنندگان این رویداد مورد توجه قرار گیرد.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی افزود: علاوه بر حمایت از ایده های برتر شامل استقرار در مرکز نوآوری و شکوفایی عناب جهاد دانشگاهی استان، حمایت از تجاری سازی ایده های برتر، حمایت از ثبت مالکیت فکری ایده های برتر و معرفی این ایده ها به صنایع مرتبط، به تیم های برگزیده اول تا سوم به ترتیب مبلغ 4، 3 و 2 میلیون تومان جایزه نقدی اهدا می شود.

صادقی تصریح کرد: صاحبان ایده های مرتبط می توانند تا 13 خرداد، ایده های خود را با مراجعه به لینک https://uastartup.uast.ac.ir/fa/form/420/annab ثبت و در این رویداد شرکت نمایند.

وی ضمن تشکر از مساعدت ویژه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، یادآور شد: این رویداد با حمایت بنیاد ملی نخبگان خراسان جنوبی، پارک علم و فناوری استان، اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی بیرجند، سازمان بسیج علمی، پژوهش و فناوری استان، مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی استراتژیک جهاد دانشگاهی (بیرناب)، شرکت محصولات غذایی امیرجان و شرکت زرین برگ خاوران در 26 خرداد ماه با داوری ایده های واصله به دبیرخانه رویداد برگزار و در پایان ایده های برتر بر اساس نظر داوران معرفی می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز