استاندار خراسان جنوبی:

انتخابات محل ظهور اراده‌ی ملت است

۱۴۰۰/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۳:۵۱
کد خبر: ۱۱۸۵۱۵۹
انتخابات محل ظهور اراده‌ی ملت است
استاندار خراسان جنوبی، انتخابات را محل ظهور اداره‌ی ملت دانست

به گزارش برنا خراسان جنوبی،آقای ملانوری در گردهمایی هیأت‌های نظارت استان، شهرستان‌ها و بخش‌های خراسان جنوبی، انتخابات را منشأ تحولات بزرگ در کشور و جهان دانست و گفت: انتخابات محل ظهور اراده‌ی ملت است که برای برگزاری انتخابات خرداد امسال نیز تمامی اقدامات لازم پیش بینی شده است.

وی افزود: ۵۶۹ هزار واجد شرایط رأی دادن در خراسان جنوبی داریم که بیش از ۷۰۰ هزار تعرفه رأی برای شرکت آن‌ها در انتخابات آماده شده است.

 

 

حجت الاسلام یعقوبی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان هم با اشاره به اینکه تمام مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات خرداد استان فراهم شده است گفت: اعضای هیأت‌های نظارت بخشی از آموزش‌های لازم برای برگزاری انتخابات را فرا گرفته اند و بخشی دیگر در روز‌های آینده به آنان ارائه خواهد شد.

 

 

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان نیز با بیان اینکه از اعضای شبکه نظارت انتظار داریم همانند گذشته وظیفه خود را به خوبی انجام دهند گفت: از ستاد انتخابات استان درخواست می‌کنیم از هم اکنون موضوعاتی همچون تأمین تعرفه‌های اخذ رأی را به حد کافی تدارک ببینند تا در روز برگزاری انتخابات با کمبود تعرفه مواجه نشویم.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه امسال هم مردم خراسان جنوبی همانند دوره‌های قبل انتخابات، با حضور گسترده خود حماسه آفرینی خواهند کرد افزود: این روز‌ها نگاه بسیاری از دشمنان خارجی و داخلی به ایران است تا از حضور گسترده مردم در انتخابات جلوگیری کنند، اما مردم کشور باز هم این توطئه را خنثی خواهند کرد.

 

 

رئیس کل دادگستری استان هم با اشاره به تلاش دشمنان برای ناامیدی مردم و کمرنگ کردن حضور آن‌ها در انتخابات گفت: در این شرایط همه ما وظیفه داریم دست به دست هم دهیم و زمینه حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم کنیم.

حجت الاسلام حمیدی رأی مردم را یک حق الناس دانست و افزود: وظیفه مجریان و به ویژه ناظران انتخابات این است که به گونه‌ای عمل کنند تا سلامت انتخابات صد درصد تأمین شود.

وی با اشاره به حمایت قضایی و حقوقی از مجریان و ناظران انتخابات گفت: در روز برگزاری انتخابات هم شعبات ویژه‌ای در دادگستری تشکیل خواهد شد تا در صورت دریافت گزارش تخلفات، برابر ضوابط عمل کنند.

 

 

سردار فرشید فرمانده انتظامی استان هم از آمادگی پلیس برای تأمین امنیت کامل انتخابات ۲۸ خرداد، خبر داد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز