نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

افزایش مشارکت مردمی در انتخابات بدون میدان داری رسانه‌ها میسر نمی‌شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۱:۲۹:۴۸
کد خبر: ۱۱۸۶۰۵۱
افزایش مشارکت مردمی در انتخابات بدون میدان داری رسانه‌ها میسر نمی‌شود
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شرایط استان را برای حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای آماده کنند.

به گزارش برنا از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در محل دفتر نماینده ولی فقیه در این استان، افزود: دشمنان نظام اسلامی با استفاده از فضای مجازی سعی در ناامید کردن مردم با هدف کاهش مشارکت در صحنه انتخابات دارند که در این شرایط مسئولیت مدیران دستگاه‌های اجرایی بسیار سنگین‌تر از گذشته است و باید با تشرح دستاوردهای نظام توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند. 

وی نقش رسانه‌های مختلف در افزایش مشارکت انتخاباتی را موثر دانست و گفت: بدون شک افزایش مشارکت مردمی در انتخابات پیش‌رو بدون میدان داری رسانه‌ها و جهت دادن به رفتار سیاسی مردم میسر نمی‌شود.

امام جمعه اراک اظهار داشت: انتخاب بهترین نامزد برای ریاست جمهوری و یا بهترین نامزدها برای شوراهای اسلامی شهر و روستا مسئله‌ای بسیار مهم و حیاتی است که باید مورد توجه قرار داشته باشد، اما مهمتر از این مسئله مشارکت حداکثری مردم برای نمایش اقتدار و عظمت نظام اسلامی در جامعه جهانی است که باید از سوی مردم محقق شود. 

آیت‌الله دری نجف ‌آبادی مشارکت در انتخابات را یکی از اصول مهم دموکراسی و از شاخص های میزان مقبولیت و مشروعیت نظام سیاسی کشور دانست و بیان کرد: بدون شک مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای توطئه‌های دشمنان را خنثی و اقتدار نظام اسلامی را در جامعه بین‌الملل به منصه ظهور می‌گذارند. 

وی در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در حوزه ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز گفت: عمده فعالیت‌های این بخش باید با استفاده از فضای مجازی باشد و رعایت اصل اخلاق و تقوا باید سرلوحه امور نامزدها و ستادهای انتخاباتی قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز