عابد حقدادی در گفتگو با برنا عنوان کرد:

هیئت فوتبال وظیفه دارد با رایزنی،فضا را برای حضور باشگاه ها در مسابقات و تمرینات فراهم کند / اگر یک رشته ورزشی، خود را مالک مجموعه ۱۵هزار نفری بداند نگرش اشتباهی است 

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۲۰:۴۳:۱۵
کد خبر: ۱۱۸۶۳۷۸
هیئت فوتبال وظیفه دارد با رایزنی،فضا را برای حضور باشگاه ها در مسابقات و تمرینات فراهم کند / اگر یک رشته ورزشی، خود را مالک مجموعه ۱۵هزار نفری بداند نگرش اشتباهی است 
مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت : هیات فوتبال، به عنوان متولی این رشته وظیفه برگزاری مسابقات در لیگ‌های مختلف را بر عهده دارد و ما هم از همه باشگاها و تیم ها با نگاه کارشناسی حمایت میکنیم.

به گزارش برنا از اراک ، عابد حقدادی در گفتگوی اختصاصی با برنا افزود: خوشبختانه زیر ساخت های مناسبی از جمله صنایع نفتی، بخش های دولتی و .. در استان مرکزی وجود دارد که هیئت فوتبال وظیفه دارد با رایزنی،فضا را برای حضور باشگاه ها در مسابقات و تمرینات فراهم کند. 

حقدادی اظهار داشت: موفقیت های ورزش استان از جمله حضور در سطح اول فوتبال کشور حاصل تلاش شبانه روزی مجموعه اداره کل و هیاتهای ورزشی ، بخش خصوصی و حمایت سایر مسئولین است. عزیزانی که در شرایط مطلوبی مسئولیت بخشی از کار ورزش را برعهده دارندباید بدانند  این موفقیت ها حاصل برنامه ریزی و تلاش همه جانبه است پس  توصیه می کنم در مدتی که هستند صرفا به وظیفه خود عمل کنند.

 

وی در ادامه به حاشیه های بر گزاری رقابت های قهرمانی دو میدانی کشور اشاره کرد و گفت : مسابقات قهرمانی دو و میدانی در ۲ بخش آقایان و بانوان در اراک در طول چهار روز برگزار شد که به گواه مسئولان فدراسیون و شرکت کنندگان در این رویداد، یکی از بهترین میزبانی های تاریخ این رشته بود  در اراک رقم خورد‌ که متاسفانه بعضی افراد از اتفاق خوب ناراحت شدند و به ناحق دست به حاشیه سازی و فرافکنی زدند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود : طرح چنین مسائل نخ نما شده با اهداف مشخص که برای اهالی ورزش دوست استان مرکزی کاملا روشن است و باید اذعان داشت که این اقدامات ناشایست به هیچ عنوان خدشه ای در انجام امور مسئولین امر خللی ایجاد نمی‌کند. 

حقدادی اظهار داشت : متاسفانه این افراد با انتشار عکس های جعلی از ورزشگاه مدعی شدند که در طول برگزاری مسابقات، زمین چمن تخریب شده که البته این چنین اقدامات از سوی این افراد مسبوق به سابقه است . 

وی ادامه داد : یک روز مدعی می شوند که پروژکتورهای ورزشگاه جمع آوری شده و روز بعد ادعای واهی دیگری را طرح می کنند. 

این مقام مسئول گفت : مجموعه ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) متعلق به همه مردم استان است و اگر یک رشته ورزشی، خود را مالک و برتر نسبت به سایر ورزش ها بداند نگرش اشتباهی است که باید این نوع نگرش اصلاح شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز