مدیر آموزش و پرورش خمین:

انتخابات نماد دخالت مردم در سرنوشت جامعه خود به شمار می رود

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۱:۴۵:۵۱
کد خبر: ۱۱۸۷۱۴۸
انتخابات نماد دخالت مردم در سرنوشت جامعه خود به شمار می رود
مدیر آموزش و پرورش خمین گفت: یک‌هزار و رای اولی در این شهرستان مشمول حضور در انتخابات ۱۴۰۰ هستند و برای نخستین بار تکلیف سیاسی خود را در پای صندوق‌های رای ادا می‌کنند.

به گزارش برنا از اراک، عبدالرضا پیرحسین‌لو افزود: ۵۹۳ نفر از این جمعیت مشمول رایاول در خمین از دانش‌آموزان پسر و بقیه  دختر هستند.
وی اضافه کرد : این دانش‌آموزان از متولدلن ماقبل ۲۸ خرداد سال  محسوب می‌شوند که ۲، امسال واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.

مدیر آموزش و پرورش خمین بیان کرد: نفس مشارکت و انتخابات برای عموم مهم است و انتخابات نماد دخالت مردم در سرنوشت جامعه خود به شمار می رود که در این راستا وظیفه آموزش و پرورش بسترسازی فرهنگی برای این امر است.
پیرحسین لو با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر شور انتخاباتی، اضافه کرد: ایجاد فضای پر از شور و نشاط به ویژه در بین دانش آموزان یکی از اولویت‌های دستگاه تعلیم و تربیت برای انتخابات پیش رو است و این موضوع در نقطه مقابل خواست دشمنان است که می‌خواهند فضای ناامیدی را در جامعه ترویج دهند.
وی گفت : آموزش نحوه تعامل و مشارکت سیاسی و اجتماعی یکی از ساحت‌های مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.
مدیر آموزش و پرورش خمین افزود: برنامه‌ریزی خاصی در راستای توسعه و نهادینه کردن ساحت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان در خمین انجام گرفته است تا دانش آموزان نسبت به سرنوشت خود و جامعه آشنا شده و بسترهای مشارکت حداکثری آنان فراهم شود.
پیر حسین‌لو تصریح کرد: تشریح اهمیت شرکت در انتخابات و بیان مسئولیت هر فرد نسبت به سرنوشت کشور در فضای مجازی یکی از ابزارهای بسترسازی حضور آگاهانه رای اولی‌ها در این دوره از انتخابات است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز