مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد:

قدم های مؤثر برای توسعه استان با تعامل روابط عمومی ها و رسانه ها

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۰:۲۴:۵۷
کد خبر: ۱۱۸۷۵۶۸
قدم های مؤثر برای توسعه استان با تعامل روابط عمومی ها و رسانه ها
مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: با تعامل روابط عمومی ها و رسانه ها، می توان قدم های مؤثری برای توسعه استان برداشت.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ مالکی با بیان این مطلب در جریان دیدار با سردبیر روزنامه آوای خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: شایسته است دغدغه ها و کمبودها در حوزه روابط عمومی و رسانه احصا شده و رفع گردند.

وی افزود: باید جایگاه مناسب بین روابط عمومی و رسانه محفوظ بماند اما گاه ملاحظاتی وجود دارد که باید با همدلی این موانع را برطرف کنیم.

مشاور استاندار تصریح نمود: ما معتقدیم که باید ارتباط روابط عمومی ها و رسانه ها بیشتر و صمیمی تر شود.

مالکی با بیان اینکه روابط عمومی مسئولیت خطیر ارتباط بین فعالیت های بیرون و درون سازمان را دارد، افزود: خوشبختانه در روابط عمومی استانداری همکارانی پای کار و دلسوز داریم و افراد زبده و کار بلدی در این حوزه فعالیت دارند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو ، ادامه داد: سعی داریم در این بازه زمانی باقی مانده تا انتخابات، در کنار دیگر وظایف، به فعالیت های مربوط به انتخابات نیز بپردازیم.

به گفته وی؛ رسانه ها می توانند در مسیر آگاهی بخشی به مردم درخصوص اهمیت انتخابات، یار و همراه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان باشند.

مدیر روابط عمومی استانداری ابراز امیدواری کرد: با همکاری رسانه ها و روابط عمومی ها در ۲۸ خرداد ماه انتخاباتی با مشارکت حداکثری مردم داشته باشیم.

مالکی تأکید کرد: از شما درخواست داریم با پیشنهادات و انتقادات خود، در کنار ما باشید تا به عنوان روابط عمومی مرجع بتوانیم به پیشرفت استان کمک و امورات را به خوبی پیش ببریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز