رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال استان بوشهر آغاز می شود

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۲:۳۱:۱۶
کد خبر: ۱۱۸۷۷۲۷
واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال استان بوشهر آغاز می شود
سعید کشمیری گفت: در استان بوشهر ظرف چند روز آینده واکسیناسیون افراد ۷۰ سال به بالا تمام می‌شود و به زودی واکسیناسیون افراد ۶۰ ساله به بالا آغاز می شود.

به گزارش برنا؛ سعید کشمیری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در آئین اهدا لوح شهروند افتخاری گفت: با توجه به اینکه عمده فوتی‌های کرونا در بین افراد ۶۰ ساله به بالا است با اتمام واکسیناسیون این افراد استان بوشهر از لحاظ فوتی‌های کرونا با کاهشی قابل‌توجه مواجه خواهد شد.

او تصریح کرد: استان بوشهر از بدو شیوع کرونا با توجه به کمبود زیرساخت‌های درمانی کار سختی در مقابله با بیماری کرونا داشت که با از جان گذشتی مدافعان سلامت و همراهی خوب هم استانی‌ها، توانستیم کارنامه درخشانی از خود برجای بگذاریم.

کشمیری افزود: از بدو شیوع ویروس کرونا کسبه و بازاریان بوشهر بیشترین همکاری را با ستاد مقابله با کرونا داشته‌اند که این روحیه همدلی و همراهی آنها همواره شایسته تقدیر است.

او با بیان اینکه پرستاران، پزشکان و پرسنل بهداشت و درمان استان بوشهر معنای ایثار و فداکاری را در این ایام به خوبی به تصویر کشیدند و زحمات و فداکاری مدافعان سلامت استان برای همیشه در اذهان عمومی و تاریخ ماندگار شده است.

کشمیری اضافه کرد: مدافعان سلامت استان بوشهر در کنار انجام وظیفه، زمانی که نزدیکان و حتی خانواده بیماران مجبور به ترک آنان بودند از جان خود گذشتند، با تمام وجود در کنار مبتلایان به کرونا ایستادند و در تاریخ ماندگار شدند.

همکاری بین بخشی با مدافعان سلامت استان بوشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: همکاری بین بخشی دستگاه‌های اجرای و مردم با مدافعان سلامت استان بوشهر برای مقابله، پیشگیری و کنترل کرونا بسیار مؤثر بوده است و این بیانگر همدلی مردم و مسئولان برای عبور از شرایط فعلی و رسیدن به وضعیت مطلوب است.

او اضافه کرد: در بوشهر شورا شهر بوشهر و شهرداری بندر بوشهر از آغاز شیوع کرونا همواره در کنار کادر درمان و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بودند که این نگاه همدلانه آنها جای تقدیر و قدردانی دارد.

رئیس شورای شهر و شهردار بندر بوشهر در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اهدا لوح شهروند افتخاری به سعید کشمیری از تلاش‌های کادر درمان استان برای مقابله با بیماری کرونا تجلیل کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز