ازدواج پسر جوان با نامادر‌ی‌اش!+عکس

۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۰۷:۱۱:۰۶
کد خبر: ۱۱۸۸۶۱۶
ازدواج پسر جوان با نامادر‌ی‌اش!+عکس
او یک مرد 36 ساله جوان است و قصد دارد با نامادری 56 ساله ی خود که از سن 11 سالگی همراه اوست ازدواج کرده و بچه دار شود

به گزارش برنا؛ امری کاملا مسلم ، هیچ کودکی که در سن بعد از خردسالی صاحب نامادری شده است از نامادری اش خوشش نمی آید مگراینکه نامادری قدرت برقراری ارتباط صمیمی با او را داشته باشد این را گفتیم تا به یک استثنا برسیم ، استثنایی البته نه چندان خوشایند که خبر از برنامه ازدواج یک مرد با نامادری اش می دهد.

ماجرایی عجیب و البته نا خوشایند در پس خبر تصمیم به ازدواج مردی با نامادری اش وجود دارد. تصاویری که در ادامه مشاهده می کنید متعلق به " دنیل داولینگ " 36 ساله و نامادری 56 ساله اش است که از 25 سال پیش با هم رابطه عاشقانه داشته اند و حالا آنها تصمیم به ازدواج و حتی بچه دار شدن دارند.

ازدواج-مردی-با-نامادری-اش

صحبت های این مرد اهل برکشایر پرده از رازی برداشت و گفت که پدر و نامادری اش از سن 11 سالگی او را مجبور به تماشای تصاویر و فیلم های نامناسب کردند تا او از فکر همجنس هایش بیرون آمده و به سمت همجنسگرایی کشیده نشود . ادعاهای "دنیل" اینطور ادامه پیدا کرد که نامادری اش از سن نوجوانی او را مجبور به برقراری ارتباط با خودش کرد تا همجنسگرایی را در او از بین ببرد و از از آن پس او با نامادری اش ارتباط داشته و حالا بعد از سالها تصمیم دارد با او ازدواج کرده و بچه دار شود.

نظر شما