در گفتگوی انتخاباتی با مردم استان خراسان جنوبی :

دوباره اقوام ایرانی را به میدان می‌آوریم

۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۰۹:۵۴:۳۶
کد خبر: ۱۱۹۰۷۲۶
دوباره اقوام ایرانی را به میدان می‌آوریم
محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:دولت ما متناسب با ظرفیت‌های هر استان، نسخه پیشرفت تهیه کرده است.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، محسن رضایی در گفتگوی انتخاباتی با مردم استان خراسان جنوبی که ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه دیروز از رادیو و سیمای استانی خراسان جنوبی پخش شد گفت: اختیارات تصمیم گیری‌ها را به استانها می‌دهیم و دوباره اقوام ایرانی را به میدان می‌آوریم.

وی یادآور شد: تمام ایران را تبدیل به کارگاه بزرگ اقتصادی می‌کنیم به شرط اینکه جوانان و بانوان پای کار آیند.

رضایی گفت: باید دوباره استان‌ها و اقوام را به میدان بیاوریم و با ایجاد مناطق اقتصادی، سپرده‌های اقتصادی هر استان را همانجا هزینه کنیم نه اینکه سپرده‌ها در تهران متمرکز و تبدیل به ارز و به خارج برده شود.

وی ادامه داد: هنر امام راحل این بود که همه ایرانیان از اقوام و استان‌های مختلف را جمع کرد و با انسجام و وحدت، انقلاب اسلامی‌پیروز شد ولی سیاست‌های نادرست دولت‌ها در دوسه دهه اخیر قامت مردم ایران را خم کرده است و ما می‌خواهیم دوباره روی پای خود بایستیم و دولتی نو را آغاز کنیم.

رضایی با اشاره به اینکه اطلاعات کاملی در رابطه با استان خراسان جنوبی دارم، گفت:با روحیات و مشکلات شما از نزدیک آشنا هستم.
وی با بیان اینکه چند مسئله مهم در استان خراسان جنوبی وجود دارد،  به مسئله آب و امکان بهره برداری از آب های ژرف اشاره کرد و گفت: متاسفانه این طرح در خراسان جنوبی معطل مانده در حالی که آب برای خراسان جنوبی حیاتی است. نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به اهمیت دیپلماسی در حل مشکل آب اشاره کرد و گفت: دولت من تلاش خواهد کرد که با مقامات افغانستان صحبت های جدیدی را انجام بدهد و حتی اگر لازم شد ما محصولاتی را مبادله می کنیم، تا مشکل تامین آب در خراسان جنوبی حل شود.

رضایی با اشاره به  خام فروشی محصولات زعفران و زرشک در خراسان جنوبی، گفت: اگر چند کارخانه زعفران و زرشک در در شهرستان های قائنات، فردوس و در  دیگر شهرهای  استان ایجاد شود، درآمدهای دلاری قابل توجه ای به استان برخواهد گشت.

وی به طرح راه آهن زاهدان، زابل، بیرجند، مشهد که به سمت ترکمنستان منتهی می شود، اشاره کرد و گفت:  اجرای این طرح یکی از بزرگترین طرح های ملی  است، می تواند موجب رونق  اشتغال شود.

رضایی با بیان اینکه اگر منتخب مردم شود، اجرای سند پیشرفت و بهبود زندگی خراسان جنوبی را در دستور کار خود قرار خواهد داد، گفت: مدیریت استان را به دست فرزندان خودتون خواهیم داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز