رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد:

دو محور رعایت قانون و اخلاق در صدر امورات مجریان انتخابات

۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۰۹:۵۷:۲۱
کد خبر: ۱۱۹۰۷۳۳
دو محور رعایت قانون و اخلاق در صدر امورات مجریان انتخابات
رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: مجریان انتخابات، دو محور رعایت قانون و اخلاق را در صدر امورات خود قرار دهند.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ خوش خبر با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری شهرستان سرایان خاطرنشان کرد: مجریان انتخابات، ناظران و اعضای هیئت های بازرسی با رعایت قانون و اخلاق، امنیت و سلامت انتخابات را تضمین می کنند.
وی ادامه داد: توجه به این دو اصل خیلی مهم در خروجی انتخابات تأثیرگذار است.
به گفته وی؛ مهمترین پیامد آن نیز این است که مردم در جریان انتخابات، هزینه ای نمی پردازند و بازنده میدان هم ناراضی نخواهد بود.
رئیس ستاد انتخابات استان ، امنیت، معیشت، سلامت و انتخابات را از اولویت های برنامه های دولت عنوان کرد و گفت: به همه مدیران تکلیف شده، این برنامه های محوری را مورد توجه داشته باشند.
خوش خبر تصریح نمود: در همه انتخابات هایی که از بدو پیروزی انقلاب در کشور شکل گرفته، نامزدهای انتخاباتی، توده های مردم ، عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی، همه در کنار هم سلامت انتخابات را تضمین نموده اند.
وی ، مهمترین نتیجه انتخابات را جابه جایی قدرت برشمرد و متذکر شد: این جابه جایی قدرت اگر به پشتوانه حضور و همراهی حداکثری مردم باشد، قطعاً نتیجه بهتری به همراه دارد.
به گفته وی؛ هر کس در هر پست و سمت و جایگاهی باید به عنوان تریبون دار نظام برای حضور هر چه بیشتر مردم در عرصه انتخابات، تلاش کند.

 

نظر شما