دادگستری استان کرمانشاه ۳ برابر میانگین کشوری مختومه داشته است

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۱:۳۸:۱۷
کد خبر: ۱۱۹۱۹۶۳
دادگستری استان کرمانشاه ۳ برابر میانگین کشوری مختومه داشته است
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: در بخش مختومه کردن پرونده‌ها در سال گذشته دادگستری استان توانسته است ۳ برابر میانگین کشوری مختومه داشته باشد.

به گزارش برنا؛ مراسم گرامیداشت میلاد مبارک حضرت معصومه سلام الله علی‌ها و آغاز دهه کرامت با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و نیز بانوان شاغل در دادگستری برگزار شد.

توسلی زاده، رئیس کل دادگستری با تبریک این مناسبت ارجمند و توصیف مقام والای این بانوی مکرم یادآور شد: مقام قدسیت این بانوی مکرم به ذات مقدس الهی بر می‌گردد و امام زاده‌ای است که به زیارتش بسیار توصیه شده است و برای آن زیارت نامه خوانده می‌شود.

او با اشاره به برخی خصوصیات حضرت معصومه از جمله شرافت خانوادگی و شفاعت خاطرنشان کرد: هر چند شفاعت مخصوص ذات اقدس الهی است، اما بواسطه همین ذات مقدس به ائمه عطا شده است و خانم فاطمه معصومه  امام زاده‌ای است که به این مقام شفاعت رسید است.

 توسلی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی پیشرفت‌ها در دادگستری استان کرمانشاه آن را حاصل همت جمعی دانست و تاکید کرد: بی شک در این موفقیت‌ها شما بانوان شاغل در دادگستری نقش اساسی داشته اید و این مهم بر کسی پوشیده نیست.

او تفکر، برنامه ریزی و خلاقیت را از جمله خصوصیات بانوان دانست و گفت: در این امور، خانم‌ها نه تنها از آقایان عقب نیستند بلکه در مواردی دقیق‌تر و قویتر هم هستند و همین خصوصیات سبب شده است شما کار را برای مردم در دادگستری آسان کنید.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اضافه کرد: از اصول مدیریتی و برنامه ریزی ما از ابتدای کار این بوده است که آرامش را در مجموعه دادگستری برقرار کنیم که خوشبختانه با تلاش زیاد این مهم تا حدود زیادی اکنون محقق شده است. البته در کنار این آرامش و برای نیل به آن تا جایی که ممکن بوده است تلاش کرده ایم گرفتاری و مشکلات را از همکاران دور کنیم.

او افزود: این عملکرد همراه شد با ابلاغ دستورالعمل حفظ شأن و کرامت مجموعه همکاران دستگاه قضایی از سوی ریاست قوه قضائیه که سبب شد با ابلاغ و اجرای آن، بتوانیم دادگستری استان کرمانشاه را به یکی از قویترین و با برنامه‌ترین دادگستری‌های سراسر کشور تبدیل کنیم.

توسلی زاده اضافه کرد: به عنوان مثال در بخش مختومه کردن پرونده‌ها در سال گذشته دادگستری استان توانسته است ۳ برابر میانگین کشوری مختومه داشته باشد.

او با اشاره به انتخابات پیش رو بر حضور حداکثری مدنظر مقام معظم رهبری تأکید و تصریح کرد: در این حضور حداکثری نباید انتخاب اصلح و مطابق با معیار‌های مقام معظم رهبری را از نظر دور داشت. تنها با استفاده از این معیارهاست که می‌توان به انتخابی آگاهانه دست یافت.

نظر شما