رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد:

۲۴ هزار نفر عوامل اجرایی آماده برگزاری انتخابات در استان

۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۰:۲۶:۰۸
کد خبر: ۱۱۹۲۳۳۱
۲۴ هزار نفر عوامل اجرایی آماده برگزاری انتخابات در استان
رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: بیش از ۲۴ هزار نفر در این استان به عنوان عوامل اجرایی، آماده برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه می باشند.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ خوش خبر با بیان این مطلب در جلسه ستاد انتخابات استان که به ریاست استاندار و با حضور کلیه اعضا برگزار شد، خاطرنشان کرد: با عنایت به پیگیری های صورت گرفته مبنی بر افزایش شعب اخذ رأی، در روز ۲۸ خرداد تعداد هزار و ۲۴ شعبه در سطح استان دایر خواهد شد.
وی ادامه داد: این افزایش آمار شعب، به منظور پیشگیری از تجمعات در زمان رأی گیری و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام گرفته است.
به گفته وی؛ به نسبت رشدی که در آمار شعب داریم، تعداد عوامل اجرایی، محافظین، گروه پشتیبانی و ... نیز در مقایسه با دوره های گذشته افزایش یافته است.
رئیس ستاد انتخابات استان متذکر شد: این افزایش آمار شعبه ها، موجبات اطمینان خاطر مردم و مجریان انتخابات را در روند رأی گیری فراهم می کند.
خوش خبر خاطرنشان کرد: همزمان با این اقدام برای تأمین ملزومات بهداشتی مورد نیاز در شعب اخذ رأی نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
وی متذکر شد: به مردم این اطمینان را می دهیم که علیرغم وجود شرایط کرونایی، سلامت آنها در زمان رأی گیری تضمین خواهد شد .
به گفته وی؛ با عنایت به شرایط رنگ بندی استان، این بستر فراهم است که مردم با اطمینان خاطر برای مشارکت در این امر سرنوشت ساز حضور پیدا کنند.
رئیس ستاد انتخابات استان تأکید کرد: کلیه دستگاه های اجرایی در سطح استان منسجم شده و تمام ظرفیت های موجود استان برای برگزاری انتخاباتی در طراز ایران اسلامی آماده می باشد.
خوش خبر ادامه داد: بستر و شرایط فراهم شده تا روز جمعه ۲۸ خرداد ماه، با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، افتخار دیگری نصیب استان شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز