استاندار مرکزی:

نادیده گرفتن دستاوردهای دولت به بهانه تبلیغات انتخاباتی مصداق بی‌اخلاقی است

۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۲:۲۶:۲۲
کد خبر: ۱۱۹۲۵۳۵
نادیده گرفتن دستاوردهای دولت به بهانه تبلیغات انتخاباتی مصداق بی‌اخلاقی است
استاندار مرکزی گفت: دولت تدبیر و امید در هشت سال اخیر با وجود شرایط خاص تحریم و مشکلات اقتصادی خدمات خوبی داشته و نباید به بهانه تبلیغات انتخاباتی این دستاورد صادقانه به‌ویژه در حوزه سلامت نادیده گرفته شود و چنین رفتاری مصداق بی‌اخلاقی است.

به گزارش برنا از اراک، سید علی آقازاده  در جریان بهره‌برداری از ۲۶ طرح سلامت دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور وزیر بهداشت در سالن غدیر استانداری مرکزی در اراک، افزود: مناظره نامزدهای انتخاباتی از رسانه ملی برای ارایه برنامه‌ها و نظرگاه‌هایی است که بتواند به انتخاب اصلح کمک کند و نباید از این تریبون بهره‌برداری سیاسی کرد و کرونا را دستاویزی قرار داد و تلاش‌های شبانه‌روزی چهارده ماهه پرسنل متعهد سلامت کشور را زیر سئوال برد.
وی بیان کرد: برخی از مشکلات موجود ناشی از تحریم‌های ظالمانه و محدودیت در جابه‌جایی منابع مالی است اما، با وجود همه تنگناها کادر درمان و مجموعه مدیران اجرایی توانسته‌اند با بهره‌گیری حداکثری از امکانات موجود مدیریت قابل قبولی در این امر داشته باشند و استان مرکزی نیز در این حوزه خوش درخشیده است.
استاندار مرکزی ادامه داد:  پیک چهارم کووید ۱۹ تاحدود زیادی فروکش کرده و امید است با تداوم واکسیناسیون گروه‌های سنی تا پایان تابستان امسال بتوان شرایط ایمن‌تری را در قبال ویروس کرونا تجربه کرد.
آقازاده اظهار داشت:  استان مرکزی به لحاظ بستری بیماران کووید ۱۹ اکنون  رتبه ۲۲ کشور را به خود اختصاص داده و به لحاظ آمار فوتی‌های ناشی از این بیماری نیز در جایگاه  ۱۶ کشور اسیت که از شاخص ارایه شده برای میانگین کشوری کمتر است.
وی گفت: انتظار می‌رود که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در  سفر به استان مرکزی با تاسیس دانشکده داروسازی  موافقت کند زیرا آمادگی لازم برای شروع این طرح مهم وجود دارد و زیرساخت‌های آن مهیا است.
نماینده عالی دولت در استان مرکزی ادامه داد: ۲ هزار و ۱۳۹ نفر از شهروندان استان مرکزی تاکنون بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند و ۶۱ هزار و ۷۷۹ نفر نیز درگیر این ویروس شده‌اند.
آقازاده بیان کرد: ستاد ملی کرونا مصوبات خوبی برای جبران خسارت اصناف داشت اما، بانک‌ها به‌دلیل قوانین داخلی خود در خصوص چک‌های برگشتی اصناف و مالیات با این قشر همکاری لازم را نداشتند که انتظار این مباحث در این ستاد مورد بررسی ویژه قرار گیرد.

 

نظر شما