استاندار خراسان جنوبی:

حضور پرشور مردم در انتخابات منجر به توسعه خراسان جنوبی خواهد شد

۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۰:۲۵:۰۳
کد خبر: ۱۱۹۳۹۴۲
حضور پرشور مردم در انتخابات منجر به توسعه خراسان جنوبی خواهد شد
دبیر ستاد انتخابات استان گفت :حضور پرشور مردم در انتخابات منجر به توسعه خراسان جنوبی خواهد شد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با اشاره اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: یکی از سطوح و عرصه های مهم مشارکت سیاسی، شرکت مردم در انتخابات است.
وی افزود: شرکت در انتخابات به عنوان یک رویداد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در تمام مراحل زندگی تاثیرگذار است و از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون نیز نظام بر پایه رای مردم استوار بوده است؛ همچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند: معیار تکیه‌ به مردم، همین انتخابات است و هر کس به نظام اسلامی اعتقاد دارد و در این اعتقاد صادق است، شرکت در انتخابات را وظیفه خودش می داند، حتی کسانی که به نظام اسلامی علاقه ندارند به خاطر علاقه به ایران در انتخابات شرکت کنند.
قهرمانی تصریح کرد: مشارکت فعال و آگاهانه در انتخابات‌های مختلف اعم از ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، شوراهای اسلامی شهر و روستا و خبرگان رهبری، یک ضرورت است که فراتر از دلبستگی های جناحی، قومی و... بُعد ملی پیدا می‌کند و طبعاً حضور پرشور مردم همیشه در صحنه استان منجر به توسعه خراسان جنوبی خواهد شد و همچون ادوار گذشته انتخابات، برگ زرین دیگری در تاریخ استان ثبت و ضبط خواهد گردید.
دبیر ستاد انتخابات استان، نقش و ظرفیت نخبگان و گروه های سیاسی در انتخابات را ممتاز برشمرد و یادآور شد: احزاب می توانند به عنوان موتور محرکه حضور مردم در پای صندوق های رأی، نقش برجسته ای ایفا نمایند و به عنوان حلقه واسط میان دولت و مردم جایگاه خاصی در رشد و توسعه استان دارند.
وی در پایان بار دیگر از مردم استان خراسان جنوبی دعوت نمود؛ با توجه به برنامه ریزی و تبلیغات گسترده معاندین در قالب جنگ روانی برای مأیوس و دلسرد کردن مردم، با حضورآگاهانه و پرشور خویش، حماسه ای دیگر آفریده و دشمنان این آب و خاک را مرعوب نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز