نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

حضور حماسی مردم در انتخابات عامل اقتدار انقلاب اسلامی است

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۰۹:۲۸:۲۵
کد خبر: ۱۱۹۴۲۹۱
حضور حماسی مردم در انتخابات عامل اقتدار انقلاب اسلامی است
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: آرای آگاهانه در حماسه انتخاباتی ۲۸ خردادماه جاری سرمایه ارزشمند نظام اسلامی است و دشمنان را که از ماه‌ها قبل همه تلاش خود را برای دلسردی مردم به کار گرفته‌اند، ناامید می‌کند.

به گزارش برنا از اراک ، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی با حضور در پای صندوق اخذ رای شعبه سیار ۲۶۴ سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اراک، در جمع خبرنگاران افزود: حضور حماسی مردم در انتخابات عامل اقتدار انقلاب اسلامی و استحکام پایه‌های نظام در مقابل استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: انتخابات فرصتی برای سهیم شدن مردم در تصمیم‌سازی کلان کشور است که هموراه در پیشبرد امور جامعه و تعیین خادمان نظام اسلامی نقش محوری داشته و مردم با حضور آگاهانه در آن به بهترین شکل در تعیین سرنوشت کشور  مشارکت می‌کنند.

امام جمعه اراک اظهار داشت: مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات را تکلیف و حق شرعی مردم عنوان کرده  و اکنون نیز آحاد جامعه با لبیک به ندای رهبری حضور پرشور در پای صندوق‌های رای دارند و با مشارکت هدفمند خود در انتخابات سیلی محکمی به صورت استکبار و دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی می‌زنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی آمادگی برای پیشرفت، پاسداری از خون شهدا و خط امامت و ولایت و نشان دادن وحدت ملی و انسجام اسلامی و نمایش جبهه مقاومت و مقابله با آمریکا، صهیونیست و توطئه های داعش را از جمله پیام مردم ایران در انتخابات عنوان کرد.

وی بیان کرد: مردم مومن و دشمن‌شناس ایران اسلامی با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای به جهانیان نشان می‌دهند از راهی که امام راحل در سال ۴۲ برایشان ترسیم کرده خارج نمی‌شوند و با تمام وجود از آرمان‌های انقلاب و شهدا صیانت می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: مشکلاتی در کشور وجود دارد که با همت بلند مردم و تلاش مضاعف و هماهنگی سه قوه با یکدیگر و به کار گیری نیروهای توانمند، کاردان، باتقوا و پاکدست از سوی دولت آینده حل می‌شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: همانطور که در مقابله با ویروس کرونا موفقیت‌های زیادی حاصل شده در در مقابله با مشکلات اقتصادی هم پیروز می‌شویم و تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی و پیاده‌سازی الگوی اقتصاد مقاومتی راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی است که باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی گفت: مردم با حضور معنادار خود در شعب رای گیری بار دیگر برگ زرینی را در تاریخ انقلاب رقم می‌زنند، و امید می‌رود که بتوان با همت بلند بر نواقص و ضعف ها پیروز شد و به کوری چشم دشمن، ایران را کشوری پرقدرت و باشکوه با تکیه بر نیروهای جوان و فداکار با عزم و اراده ملی در سایه رهبری مقام معظم رهبری در همه زمینه‌ها ساخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز