نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

حضور مردم در پای صندوق رای موجب تقویت اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۱۳:۰۴:۲۰
کد خبر: ۱۱۹۴۴۴۲
حضور مردم در پای صندوق رای موجب تقویت اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
 نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با تاکید بر حضور مردم در انتخابات گفت: حضور مردم در پای صندوق رای موجب تقویت اقتدار کشور و نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم روز جمعه به هنگام انداختن رای در صندوق اخذ رای در مسجد رادمردان محله طالقانی در گفت و گو با خبرنگاران افزود:هر زمان تهدیدات دشمنان علیه ایران اسلامی و ملت زیاد شده به همان اندازه انسجام ملت افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در انتخابات قبل از اینکه نفعی به دیگران داشته باشد برای خود آنان نفع دارد و در تعیین سرنوشت آنان و کشور تاثیر گذار است.

امام جمعه تبریز ، گفت: در این راستا مردم از صبح زود با آغاز زمان برگزاری انتخابات در پای صندوق های رای حضور گسترده یافته اند.

حجت الاسلام آل هاشم، با گلایه از بروز مشکل و تاخیر در برگزاری الکترونیکی انتخابات شوراها در تبریز، ادامه داد: این موضوع موجب ناراحتی شهروندان و برگشتن آنان از شعبه های اخذ رای شد و با توجه به مصاحبه مدیرکل انتخابات استانداری آذربایجان شرقی مبنی بر فراهم بودن امکان برای اخذ رای به صورت غیرالکترونیکی و دستی، باید این کار از صبح امروز انجام می شد یا مشکل دستگاه ها قبل از شروع رای گیری برطرف می شد.

وی با اشاره به پیگیری این موضوع از دست اندرکاران انتخابات در استان و وزیر کشور، یادآوری کرد: با توجه به اینکه مردم با عشق و علاقه پای صندوق های رای حاضر شده اند، مسوولان نباید مردم را اذیت کنند.

 

 

 

نظر شما