استاندار مرکزی:

دست‌اندرکاران انتخابات با حساسیت و دقت از رای مردم صیانت می کنند

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۱۳:۰۶:۵۴
کد خبر: ۱۱۹۴۴۴۳
دست‌اندرکاران انتخابات با حساسیت و دقت از رای مردم صیانت می کنند
استاندار مرکزی گفت: نتایجی که از صندوق‌های رای در روز انتخابات بیرون می‌آید تعیین کننده مسیر آتی کشور است و مردم با حضور آگاهانه و پرشور خود سرنوشت چهارسال آینده را ریل‌گذاری می‌کنند.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده با حضور در شعبه ۷۷ دبیرستان امام علی( ع) در جمع خبرنگاران، افزود: روز رای‌گیری صندوق‌های آرا حرف اول را می‌زنند و دست‌اندرکاران انتخابات با حساسیت و دقت از رای مردم صیانت کرده و به تکالیف قانونی خود عمل می‌کنند.

وی بیان کرد: مردم با حضور حماسی خود، سرنوشت سکانداری ارشد اجرایی کشور، مدیریت پارلمان‌ای محلی در  شهر و روستا و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را رقم می‌زنند و انتخابات که از بهترین ایام تاریخ‌ساز است آینه تمام‌نمای مردم‌سالاری دینی را در خود دارد.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: باوجود تبلیغات سوء و تلاش مستمر بدخواهان نظام اسلامی برای دلسردی مردم از انقلاب ، ملت فهیم و هوشمند ایران در ساعات سپری شده از رای‌گیری با حضور معنادارشان در پای صندوق های رای حنشان دادند که حامی آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هستند و دشمن را ناامید می‌کنند.

آقازاده بیان کرد: تدابیر لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی شعب اخذ رای با حساسیت دنبال شده چرا که سلامت مردم در هر شرایطی اولویت دارد.

وی ضمن تقدیر از احساس تکلیف مردم در این مشارکت بزرگ سیاسی گفت: رئیس جمهوری منتخب هر کدام از  نامزدهای حاضر در گردونه انتخابات باشد، مورد احترام  آحاد ملت، جناح‌ها و گروه های سیاسی است و با پایان کار شمارش آرا همه رقابت انتخاباتی را کنار گذاشته و توان و تلاششان را برای کمک به پیشبرد امور جامعه و حل مشکلات با دولت آتی همراستا می‌کنند.  

 

نظر شما