استاندار مرکزی:

میزان مشارکت انتخابات با دوره‌های قبل در یک سطح است

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۱۹:۵۱:۲۰
کد خبر: ۱۱۹۴۷۵۶
میزان مشارکت انتخابات با دوره‌های قبل در یک سطح است
استاندار مرکزی گفت: بیشترین میزان مشارکت مردم استان مرکزی در انتخابات تا عصر امروز بر اساس اطلاعات موجود، در گروه سنی ۳۵ تا ۴۵ سال بوده و پس از آن گروه سنی ۱۸ تا ۲۵ ساله‌ها رکورددار هستند.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده در جمع خبرنگاران، افزود: مشارکت مردم در حوزه انتخابیه آشتیان تفرش و فراهان بالاتر از شاخص‌های استانی و کشوری  گزارش شده  و میزان مشارکت انتخابات در قیاس با دوره‌های قبل در یک سطح است و امید می‌رود که در ساعات پایانی رای‌گیری شمار بیشتری از واجدان شرایط به شعب مراجعه کنند.
استاندار مرکزی بیان کرد: تاکنون گزارشی از تخلفات انتخاباتی در سطح حوزه‌های انتخابیه استان گزارش نشده اما، در یکی از روستاها اخباری از فروش رای گزارش شد که از سوی ستاد انتخابات این موضوع در حال بررسی است و در صورت نهایی شدن اگر تخلفی رخ داده باشد ، با قاطعیت برخورد می‌شود.
وی ادامه داد: رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مجریان انتخابات و همچنین رای‌دهندگان در این استان مناسب ارزیابی شده و در هیچ شعبه‌ای با کمبود اقلام بهداشتی مواجه نبوده است.
استاندار مرکزی در خصوص تامین واکسن برای تداوم عملیات ایمن سازی گروه‌های سنی  اظهارداشت: محموله‌ای از واکسن خارجی به کشور وارد شده و علاوه بر آن یک میلیون دوز واکسن برکت نیز موجود است و به نظر می‌رسد که در اولین فرصت بتوان برای خبرنگاران استان نیز سهمیه‌ای قایل شد.
آقازاده گفت: هیچ کشوری در انتخابات مشارکت ۱۰۰ درصدی مردم را ندارد اما مشارکت بالای مردم در انتخابات پشتوانه منتخبان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز