به پاس حضور باشکوه مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ؛

پیام قدردانی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از مردم

۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۷:۱۹:۴۸
کد خبر: ۱۱۹۵۳۲۲
پیام قدردانی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از مردم
آیت الله عبادی در پیامی از حضور باشکوه مردم در انتخابات قدردانی و به رئیس جمهور منتخب تبریک گفت.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به پاس حضور باشکوه مردم در انتخابات 28 خرداد پیامی را منتشر کرد.

 متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اللّهُمَ صَلِّ عَلی علی بن مُوسَی الِّرِضا المَرُتَضی علیه آلاف التحیه و الثّناء

مردم عزیز و بزرگوار خراسان جنوبی
خداوند متعال را سپاسگزارم که حضور باشکوه شما مردم ولایتمدار، مکتبی و فهیم استان در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، عظمت تعهد انقلابی این خطه از ایران اسلامی را بیش از پیش نمایان ساخته و موجب سرافرازی نظام و شکست دشمنان شده اید.
البته قلم ناتوان اینجانب قادر نیست همت والا و بصیرت نافذ و شور مخلصانه‌ی شما مردم عزیز در بیعت با ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های والای انقلاب را توصیف کند؛ مرحبا به شما مردم فهیم خراسان جنوبی که از سال ۱۳۸۵ به سراغ حضرت آیت الله آقای سید ابراهیم رئیسی رفتید و او را شناختید و همراه ایشان در مسیر انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب اسلامی گام برداشتید.
اینک ایشان امید مستعضفین و محرومان و مایه افتخار جوانان مومن و جهادگر و همچنین دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جبهه بزرگ مقاومت در این مقطع حساس کنونی است.
اینجانب این پیروزی بزرگ و تاریخ ساز را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و رئیس جمهور محترم و منتخب مردم حضرت آیت الله آقای سید ابراهیم رئیسی و منتخبین محترم مردم در شورا‌های اسلامی شهر و روستا، تبریک عرض نموده و خاشعانه سجده شکر بر خاک می‌نهم و دوام لطف و رحمت و نصرت ذات اقدس الهی را برای شما مردم عزیز و وفادار استان خراسان جنوبی و ملت ایران اسلامی مسئلت می‌نمایم.
از تمام عوامل اجرایی در ستاد انتخابات استان و نهاد‌های نظارتی و نیز نیرو‌های مسئول برقراری امنیت، دست اندرکاران ستاد‌های مردمی تبلیغات نامزد‌های ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا و خصوصاً صدا و سیمای مرکز استان خراسان جنوبی، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی که زمینه ساز این حضور شکوهمند، پرشور و با نشاط مردم شده اند، صمیمانه قدردانی و تشکر می‌نمایم.

سید علیرضا عبادی
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند
۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۰

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز