در پی شکستگی خط انتقال آب چاه‌های میاندربند کرمانشاه؛

افت فشار و قطعی آب در کرمانشاه ایجاد شد

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۱۳:۱۹:۲۷
کد خبر: ۱۱۹۵۶۷۷
افت فشار و قطعی آب در کرمانشاه ایجاد شد
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه گفت: در پی شکستگی خط انتقال آب چاه‌های میاندربند افت فشار و قطعی آب در بسیاری از مناطق شهر کرمانشاه ایجاد شد.

به گزارش برنا؛ مهدی رشیدپور، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه گفت: پس از اعلام شکستگی در خط انتقال ۱۰ حلقه از چاه‌های میاندربند کرمانشاه در ساعت ۲۰ روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ اکیپ اجراییات، نقلیه و عوامل پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه سریعاً در محل حاضر و پس از بررسی دقیق برای مهار هدر رفت آب و رفع حادثه مذکور ناچار به خارج کردن ۱۰ حلقه چاه آب از مدار بهره برداری شدند.

او افزود: به دلیل گستردگی شکستگی، کارکنان شرکت آبفا در ۱۵ ساعت کاری مداوم اقدام به تعمیر و تعویض یک شاخه از خط انتقال آب چاه‌های میاندربند کردند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه گفت: به دلیل زمان طولانی عملیات و خالی شدن مخازن ذخیره، آب بسیاری از مناطق شهر کرمانشاه از جمله محله‌های شاطر آباد، شهیاد، خیابان شیرین، باغ نی، بلوار غیرتمند، حافظیه، فرهنگیان فاز یک، گلستان بلوار ظفر، نوبهار، چاله چاله، بلوار وحدت، دولت آباد، خیابان طالقانی الهیه، قلعه کهنه، ولایت فاز ۲، دیزل آباد، شهرک‌های کشاورزی و علوم پزشکی، ۱۶ متری سوم، شهرک نجفی، خیابان نهم مرکزی، ۱۷ شهریور و بلوک یک کیانشهر در ساعتی از بعد از ظهر روز گذشته ۲۹ خرداد با افت فشار و در برخی مناطق حتی با قطعی آب مواجه شدند.

رشیدپور بیان کرد: با توجه به حساسیت و اهمیت این خط انتقال در تأمین آب بخشی وسیعی از شهر کرمانشاه شهروندان واقع در مناطق مذکور لازم است صرفه‌جویی را در اولویت قرار دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز