اجرای ۱۰۱ طرح اشتغال توسط مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۱:۳۳:۲۹
کد خبر: ۱۱۹۷۱۵۴
اجرای ۱۰۱ طرح اشتغال توسط مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری
مدیرکل کمیته‌ امداد امام‌خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در 3 ماهه نخست امسال مددجویان این نهاد 101 طرح اشتغال را اجرایی کرده‌اند.

به گزارش برنا؛ جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته‌ امداد امام‌خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در 3 ماهه نخست امسال مددجویان کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری 101 طرح اشتغال را اجرایی کرده‌اند.

مدیرکل کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این نهاد برای حمایت از اشتغال مددجویان بسته‌های حمایتی در نظر گرفته است، ادامه داد: پرداخت تسهیلات، کمک بلاعوض و ایجاد زمینه فروش محصولات تولیدی از جمله این خدمات است.

او افزود: طرح‌های اشتغال مددجویان پس از بررسی توسط کارشناسان اشتغال جهت دریافت تسهیلات به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌‌های طرف قرارداد معرفی می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه مبلغ تسهیلات از 10 میلیون تومان تا 50 میلیون تومان است، اضافه کرد: مددجویانی که قادر به انجام کار هستند اما به علت مشکلات مالی توانایی تأمین ابزار کسب‌وکار را ندارند با دریافت تسهیلات زمینه اشتغال و خودکفایی خود و خانواده‌شان را فراهم می‌کنند.

او گفت: طرح‌های اشتغال مددجویان شامل طرح‌های دامپروری، کشاورزی، صنایع دستی، صنعت، خدمات، زنبورداری، فرش و حمل و نقل است.

مدیرکل کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزش حرفه‌آموزی از دیگر خدمات کمیته امداد استان به مددجویان است، عنوان کرد: طی این مدت دوره‌های آموزش حرفه‌آموزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای  18 نفر برگزار شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز