شهردار:

کرمانشاه حداقل به هفت پارک بانوان نیاز دارد

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۴:۳۰
کد خبر: ۱۱۹۸۲۴۹
کرمانشاه حداقل به هفت پارک بانوان نیاز دارد
شهردار کرمانشاه، یکی از نیازهای بانوان و اولویت‌های شهرداری را ایجاد اوقاتی فراغت و آرامش روحی روانی برای بانوان دانست و گفت: در کلانشهر کرمانشاه نیاز به هفت پارک بانوان برای تامین رفاه و آسایش این قشر نیاز است.

به گزارش برنا؛ سعید طلوعی، شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه بوستان بانوان کرمانشاهی بزودی افتتاح می‌شود، گفت: در شهر کرمانشاه تنها مکانی که می‌شد جهت احداث پارک بانوان در نظر گرفت تا بانوان کرمانشاهی بدون هیچ گونه محدودیت در این پارک اوقات خوشی را سپری کنند و محیط مناسبی برای آنان باشد، پهنه شمالی شهر کرمانشاه و در مجاورت بیمارستان حضرت معصومه (س) بود.

او با بیان اینکه بوستان پردیس بانوان یک هکتار مساحت دارد، گفت: باتوجه به عمومی بودن آن برای بانوان از سنین کودکی تا سالمندان، امکاناتی همچون زمین والیبال، بسکتبال، میز پینگ‌پنگ، میز مخصوص شطرنج، مسیر مختص پیاده روی، مسیر اسکیت و دیگر ورزش ها در آن تعبیه شده است.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: آلاچیق، نیمکت، سرویس بهداشتی، نگهبانی و حراست، رختکن، کافی شاپ و ساختمان آموزشی از دیگر امکانات این بوستان است.

او با بیان اینکه زنان کرمانشاهی می‌توانند همانند خانه خود، از این پارک ها استفاده کنند خاطرنشان کرد: باتوجه به باورهای دینی و مذهبی ما، باید با تدبیر و عقلانیت از تمامی ظرفیت‌های موجود برای رفاه بانوان استفاده کنیم و ما به عنوان خدمتگزار مردم از تمامی امکانات برای تحقق بخشی به این موضوع استفاده خواهیم کرد.

شهردار کرمانشاه در پایان با بیان اینکه بوستان بانوان بزودی افتتاح خواهد شد گفت: این پارک با تمامی مشکلات مالی و شرایط کرونا پیشروی خود را ادامه داد که جا دارد از زحمات معاون عمرانی، مدیر منطقه پنج و معاون سلامت و اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه تقدیر کرد.

کلانشهر کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد و شهرداری در قالب هشت منطقه شهری به شهروندان خدمات ارائه می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز