شرکت توزیع نیروی برق خبر داد:

کشف هزار و۸۰۰ دستگاه ماینر غیرمجاز در استان بوشهر

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۱۹۸۲۵۶
کشف هزار و۸۰۰ دستگاه ماینر غیرمجاز در استان بوشهر
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: از آغاز اجرای طرح جمع‌آوری دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمزارز تاکنون هزار و ۸۰۰ دستگاه در این استان کشف شده است.

به‌گزارش برنا؛ غلامرضا حشمتی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: طرح جمع‌آوری دستگاه‌های رمزارز غیرمجاز از نیمه دوم سال گذشته در استان بوشهر آغاز شده و همچنان نیز با جدیت ادامه دارد.

او اضافه کرد: دستگاه‌های رمزارز از جدی‌ترین عوامل تهدیدکننده تأمین برق مشترکان است که برای جمع‌آوری دستگاه‌های غیرمجاز توجه جدی صورت گرفته است.

حشمتی ادامه داد: شرکت توانیر نیز به افرادی که استفاده‌کنندگان غیرمجاز دستگاه‌های رمزارز را معرفی کنند پاداش تا سقف ۲۰  میلیون تومان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: افزایش محسوس دما نسبت به سال‌های گذشته، کاهش بارندگی‌ در سال‌های اخیر که منجر به کاهش ۵۰ درصدی ذخایر آب نیروگاه‌های برق آبی کشور شده، در کنار استفاده گسترده از دستگاه‌های رمزارز غیرمجاز تأمین برق پایدار را به‌طور جدی تحت تأثیر قرار داده است.

حشمتی اضافه کرد: در این شرایط همزمان با اقدام‌های توسعه‌ای برای افزایش ظرفیت شبکه، تفاهم‌نامه‌هایی نیز با بخش‌های مختلف اداری، تجاری و مسکونی بسته شد تا با هدف تأمین برق پایدار، مشترکان همکاری لازم و موثری را با شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر داشته باشند.

حشمتی افزود: درخواست جدی وزارت نیرو از مشترکان، صرفه‌جویی در مصرف برق است که انتظار است هم‌استانی‌ها به بهترین  شکل آن را اجرا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز