مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی :

مجموعه ورزشی کارگران با قیمت پایه کارشناسی به هیات ورزش کارگری واگذار شود

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۰:۰۲
کد خبر: ۱۱۹۸۳۴۴
مجموعه ورزشی کارگران با قیمت پایه کارشناسی به هیات ورزش کارگری واگذار شود
مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش کارگری استان مرکزی در اراک برگزار شد .

به گزارش برنا از اراک ، مجمع عمومی سالیانه این هیئت با حضور نایب رئیس فدارسیون ، حقدادی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی، طاهری مدیر اجتماعی اداره کل تعاون،کارو رفاه اجتماعی استان مرکزی، اسدی رئیس هیات و دیگر اعضای مجمع در محل سالن جلسات اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان به صورت وبینار برگزار شد.

در ابتدای جلسه گزارش عملکرد سال 1399هیات به همراه برنامه های پیش بینی شده جهت اجرا در سال 1400 توسط مجید اسدی رئیس و گزارش مالی هیات توسط احمدی معین خزانه دار هیات ورزش کارگری استان برای اعضا بیان و به اشتراک گذاشته شد که با اکثریت آرا به تصویب مجمع رسید.

در ادامه این نشست مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت : برای رشد و شکوفایی ورزش کارگری باید هماهنگی در این حوزه صورت گیرد تا ورزش کارگری بتواند از اعتبارات و منابع فصل پنج برخودار شود.

حقدادی افزود : بهتر است مجموعه های ورزشی کارگران استان را با قیمت های پایه کارشناسی به هیات ورزش کارگری واگذار شود تا درآمد و منابعی جهت تقویت و تامین هزینه ها برای این هیات ها ایجاد شود.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز در این نشست گفت :جا دارد از زحمات رئیس و اعضای هیات ورزش کارگری استان تشکر ویژه ای داشته باشم چرا که با دستان خالی در این سالها مسابقات و رویداد های کارگری را برگزار کردند.

مژگان طاهری افزود : امیدوارم زمانی برسد که اعتبار ورزش کارگری تامین به میزان کافی تامین شود ، که دیگر این قشر از جامعه دغدغه چگونگی اجرای برنامه های ورزشی را نداشته باشند.

نماینده کارفرمایان نیز اظهار داشت : با توجه به اینکه بیش از 3500 واحد صنعتی در شهر اراک وجود دارد و جمعیت کثیری را خانواده کارگری تشکیل می دهد باید نگاه ویژه ای به ایجاد فضای مناسب جهت اجرای برنامه ها و مسابقات ورزشی ویژه این قشر زحمتکش داشته باشیم تا بخشی از کمبودی هایی که وجود دارد مخصوصا در این شرایط کرونایی جبران شود تا کارگران و خانواده های آنان بتوانند در کنار هم از این بستر استفاده بهینه را برخوردار شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز