پلمب ۷۲ دکه متخلف در استان مازندران

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۰:۱۰
کد خبر: ۱۱۹۹۲۸۲
پلمب ۷۲ دکه متخلف در استان مازندران
فرمانده انتظامی مازندران گفت: از ابتدای امسال با یکهزار و ۳۵ مورد دکه‌دار متخلف برخورد شد که ۱۸۳ مورد اخطار گرفته و ۷۲ مورد پلمپ شدند.

به گزارش برنا؛ سردار میرزایی، فرمانده انتظامی مازندران، شامگاه یکشنبه در همایش ساماندهی سواحل، جنگل‌ها و تفرجگاه‌های استان مازندران در مجتمع آموزشی رفاهی شهید عظیمی بهزیستی بابلسر، اظهار داشت: در بحث فرهنگی اگر همه با یکدیگر همکاری نکنند کار به درستی پیش نمی‌رود.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه می‌شود کار انجام داد اما به شرط اینکه همه بخواهیم، گفت: 15 شهرستان ساحلی داریم و اجرای طرح تابستانه از خردادماه به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد.

میرزایی با بیان اینکه از ابتدای امسال با حدود 28 هزار و 428 مورد بدحجابی در سراسر استان برخورد شد، گفت: از مجموع این تعداد 3 هزار و 350 مورد با تعهد کتبی برخورد شد.

او افزود: در بحث برخورد با دکه‌داران متخلف با یکهزار و 35 مورد دکه‌دار متخلف برخورد شد که 183 مورد اخطار پلمپ و 72 مورد پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه در بحث اجرای طرح ناظر در سه ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته 17 درصد رشد داشتیم، خاطرنشان کرد: در بحث برخورد با کشف حجاب داخل خودرو مازندران رتبه اول کشور را دارد.

میرزایی واگذاری کوتاه مدت طرح ها را از جمله مشکلات در بحث ساماندهی سواحل عنوان کرد و با بیان اینکه تناسب تعداد طرح‌ها با مراجعین همخوانی ندارد، تاکید کرد: هماهنگی و هم‌افزایی بین دستگاه‌ها باید افزایش یابد تا ساحل و جنگل پاک برای استفاده مناسب گردشگران و همشهریان در این استان فراهم شود.

مهرداد محمدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران نیز در این همایش اظهار داشت: با شروع فصل گرما و تابستان مسافران و گردشگران زیادی به استان مازندران می‌آیند و از مواهب طبیعی این استان استفاده می‌کنند.

او افزود: دریا، ساحل و جنگل فرصتی است که ما می‌توانیم ارائه خدمات مناسبی به مسافران و گردشگران داشته باشیم و در عین حال دغدغه‌های بسیار زیادی درباره مسائل اخلاقی و رعایت شئونات اخلاقی وجود دارد که باید به‌صورت جدی به آن توجه شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش، اتخاذ تصمیمات لازم در حوزه ساماندهی سواحل و مراکز گردشگری و تفریحی استان بوده تا سیاست‌هایی که باید توسط فرمانداران اجرا شود، اولویت‌بندی و ابلاغ شود.

محمدی با بیان اینکه در ستاد ساماندهی سواحل جلسات بسیار خوبی با حضور معاون استاندار، مدیرکل امور اجتماعی استانداری و دیگر اعضا برگزار شد، تصریح کرد: بازدیدی از چند نقطه از ساحل و شهرک خصوصی داشتیم، طرح‌ها هنوز شروع نشده اما مردم از دریا استفاده می‌کنند و آنچه که باید اتفاق بیفتد اجرا نشده و نیازمند توجه و نظارت جدی در این حوزه است.

او با اشاره به اینکه همه عزیزان در دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی باید پای کار بیایند، تاکید کرد: ‌مردم در حال استفاده از ساحل و تفرجگاه‌ها هستند اما هنوز شرایط کامل برای استفاده صحیح ایجاد نشده و نیازمند توجه همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز