استاندار مرکزی:

تبدیل زاویه به بخش، اقدامی توسعه بخش است

۱۴۰۰/۰۴/۰۹ - ۱۶:۲۵:۱۳
کد خبر: ۱۲۰۰۴۸۲
تبدیل زاویه به بخش، اقدامی توسعه بخش است
استاندار مرکزی گفت: با توجه به تبدیل منطقه زاویه به عنوان سومین بخش شهرستان زرندیه، تلاش خواهیم کرد ضمن انتصاب بخشدار، ساختمان اداری بخشداری را هم مشخص کنیم که تا پایان دولت فعالیت خود را آغاز کند.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده در سفر به شهرستان زرندیه که با هدف افتتاح طرح های عمران شهری پرندک، زاویه و خرقان انجام شد، اظهار داشت: تبدیل زاویه به بخش، اقدامی توسعه بخش است و در حال رایزنی هستیم تا به زودی بخشدار را معرفی کنیم و چند ساختمان هم در سطح شهر برای استقرار سامانه اداری نیز مدنظر است.

وی از هماهنگی و عملکرد مطلوب شورای پنجم و شهرداری زاویه قدردانی کرد و گفت: شهروندان به خاطر این وحدت رویه در همکاری از خدمات ارائه شده رضایت دارند و انتظار داریم اعضای منتخب جدید هم در همین راستا گام بردارند.

استاندار مرکزی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، توسعه زیرساخت های بخش زاویه نیازمند همت مضاعف مسئولان است و ظرفیت های موجود نشان می دهد که آینده مناسبی پیش روی این منطقه خواهد بود.

وی تاکید کرد: بخشی از مدیریت شهری مانند آزمون و خطا است و در نهایت راهکارهای اجرائی و درست مشخص می شود که فعالیت های توسعه بخش در این راستا باید به عنوان الگو برای مدیران آینده مدنظر قرار گیرد تا مردم احساس رضایتمندی داشته باشند.

آقازاده اظهار داشت: پروژه‌های توسعه بخش و بزرگی در حوزه بخش زاویه آغاز شده است و همه مسئولان در این زمینه باید به صورت جدی پای کار باشند تا به مرحله اجرا و تکمیل برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز