یک مسئول در دانشگاه علوم پزشکی خبر داد:

سانترکرونای بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک به حالت آماده در آمد

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۱۴:۴۳:۰۷
کد خبر: ۱۲۰۱۴۴۸
سانترکرونای بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک به حالت آماده در آمد
سانترکرونای اراک برای وقوع احتمالی موج پنجم کرونا به حالت آماده باش درامد.

به گزارش برنا از اراک ، دکتر علی خانی دخت رییس مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین (ع) و سانتر کرونای اراک گفت: این مرکز در حال آماده باش کامل برای وقوع احتمالی موج پنجم کرونا قرار دارد.

خانی دخت با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌های اکسیژن ساز کالیبره شده اند و دارو‌های مورد نیاز از قبل تهیه شده است افزود: اخیراً تعداد بیماران سرپایی کرونا و همچنین تست‌های مثبت کرونایی در حال افزایش است و بنابراین زنگ خطری برای وقوع موج پنجم کرونا است.

او اضافه کرد: طبق مطالعات اپیدمیولوژی هرگاه تعداد بیماران سرپایی افزایش یابد با فاصله چند روز تعداد بیماران بستری هم افزایش یافته و امیدواریم به همت مردم استان مرکزی و با رعایت هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی از وقوع موج پنجم کرونا جلوگیری کنیم.

رییس سانتر کرونای اراک بیان کرد: با توجه به موارد مشکوک کرونای دلتا یافت شده در شهر اراک و همچنین افزایش موارد سرپایی بیماران کرونایی وقوع موج پنجم کرونا دور از انتظار نیست.

او تاکید کرد: مرکز درمانی امیرالمومنین (ع) در حالت آماده باش کامل قرار دارد، اما امید است که با یاری یکدیگر بتوانیم از وقوع موج پنجم کرونا جلوگیری نماییم.

خانی دخت در خصوص وضعیت کنونی بیمارستان امیرالمومنین (ع) گفت: در حال حاضر ۱۸۰ بیمار در این مرکز بستری هستند که ۴۵ نفر بیمار کرونایی در بخش‌های عادی کرونا و ۱۰ بیمارکرونایی هم در بخش‌های مراقبت‌های ویژه کرونا تحت مراقبت قرار دارند.

او تصریح کرد: به منظور حفظ سلامت تمامی بیماران و آسوده خاطر بودن بیماران غیر کرونایی اورژانس دولایه در این مرکز با دقت در حال انجام است و تمامی بیماران کرونایی و غیر کرونایی با رعایت نکات بهداشتی، از یکدیگر تفکیک می‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز