مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین:

۱۶۰ مگاوات کمبود انرژی برق در استان قزوین داریم

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۱۶:۴۲:۲۲
کد خبر: ۱۲۰۱۵۴۳
۱۶۰ مگاوات کمبود انرژی برق در استان قزوین داریم
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: در استان ۱۶۰ مگاوات کمبود انرژی برق داریم که نیمی توسط صنایع و نیمی در بخش خانگی و خاموشی دو ساعته در روز تامین می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با موضوع مدیریت مصرف آب و برق استان عصر شنبه در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد.

سعید بهادیوند چگینی در این جلسه گفت: با افزایش شدت گرمای هوا و کم شدن بارشها درحال حاضر تمام آب پشت سدها برای شرب ذخیره شده و عملا آب سد برای تولید برق مصرف نمی شود و ما با کمبود انرژی مواجهیم.

وی افزود: طول ماندگاری گرما موجب شده راندمان نیروگاهها کاهش یافته و نگهداری برج های خنک‌کننده سخت شده و بدلیل گرما، رله به طور اتومات عمل کرده و پست برق از مدار خارج می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین بیان کرد: در استان ۱۶۰ مگاوات کمبود برق داریم که ۸۰ مگاوات را صنایع جبران می کنند با مدیریت مصرف و ۸۰ مگاوات خاموشی اعمال می شود.

image_2021_7_3-22_22_53_263_9tL

چگینی تصریح کرد: در استان ۵ واحد تولید رمز ارز مجاز داریم در قزوین، بویین زهرا و آبگرم فعالیت داشتند که ۴ واحد تعطیل شده و تنها یک واحد در بویین زهرا که ژنراتور جداگانه دارد و به شبکه سراسری متصل نیست مشکلی ندارد  و فعالیت دارد.

وی گفت: با خاموشی حداکثر دو ساعت در روز در بخش خانگی قادریم وضعیت را کنترل کنیم و همچنان از مشترکین درخواست می کنیم در مصرف برق صرفه جویی کنند تا از شرایط کنونی عبور کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز