مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق:

برق ادارات پرمصرف در چهارمحال و بختیاری قطع شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۱:۴۳:۳۱
کد خبر: ۱۲۰۱۸۳۴
برق ادارات پرمصرف در چهارمحال و بختیاری قطع شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه برخی از ادارات و سازمان‌های استان با وجود هشدارها و اخطارهای مستمر، مصرف برق خود را کاهش ندادند و به‌همین دلیل صبح امروز، برق این ادارات به‌منظور جلوگیری از بروز خاموشی‌ها قطع شد.

به گزارش برنا؛ مجید فرهزاد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به افزایش دما و  افزایش مصرف برق در استان، اطلاع‌رسانی‌های جامعی در خصوص ضرورت کاهش و مدیریت مصرف برق به‌ویژه در سطح ادارات استان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری افزود: متاسفانه برخی از ادارات و سازمان‌های استان با وجود هشدارها و اخطارهای مستمر، مصرف برق خود را کاهش ندادند و به‌همین دلیل صبح امروز، برق این ادارات به‌منظور جلوگیری از بروز خاموشی‌ها و براساس دستورالعمل‌های ابلاغی قطع شد.

فرهزاد با بیان اینکه ادارات و سازمان‌ها باتوجه به دستورالعمل‌ ابلاغی وزارت نیرو در ایام پیک مصرف، ملزم به کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق خود هستند، یادآور شد: کاهش پیک بار و مدیریت مصرف در ایام پیک بار و روزهای پیش‌رو یک ضرورت است و اگر در این ایام، اداره یا سازمانی نسبت به مدیریت و کاهش مصرف برق خود اقدام نکند، برق آن اداره قطع خواهد شد.

نظر شما