یک مسئول در ادراه کل راهداری خبرداد:

جابه جای ۲۸۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان مرکزی

۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۲:۳۲:۴۷
کد خبر: ۱۲۰۱۹۰۰
جابه جای ۲۸۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان مرکزی
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۲۸۰ هزار مسافر از ابتدای سال جاری تاکنون توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای این استان به سایر نقاط کشور جابه جا شدند.

به گزارش برنا از اراک ، علی امیری  افزود: شمار این مسافران در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۴ درصد افزایش یافته‌است.

وی ادامه داد: با توجه به تاثیر ناوگان حمل‌ونقل مسافری از کرونا در سطح کشور، جابه جایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان مرکزی سال گذشته نسبت به سال قبل از آن ۴۴ درصد کاهش یافته‌ بود که با تمهیدات اندیشیده شده و افزایش رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، این مهم در سه ماهه اول امسال روند افزایشی یافت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: استعلام‌ سلامت مسافران همزمان با صدور بلیط، الزام به استفاده از ماسک برای تمامی سرنشینان، کاهش ظرفیت پذیرش مسافر، ضدعفونی کردن فضای داخل اتوبوس‌ها پیش از هر سفر و ارائه بسته‌های بهداشتی از جمله مهم‌ترین اقداماتی بود که موجب رشد جابه جایی مسافر از مبدا استان مرکزی شده‌ است.

امیری اظهار داشت: مسافرانی که از ناوگان عمومی حمل‌ونقل مسافری استفاده می‌کنند درصورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند از طریق شماره تلفن گویا و شبانه روزی ۱۴۱ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، گزارش تخلف صورت گرفته را به اپراتورها ارائه کنند.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز