معاون استاندار بوشهر خبر داد:

تامین ۶۰ هزار دوز واکسن برای بوشهر

۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۰:۴۳:۵۸
کد خبر: ۱۲۰۲۳۴۷
تامین ۶۰ هزار دوز واکسن برای بوشهر
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تامین ۶۰ هزار دوز واکسن برای استان بوشهر خبر داد و گفت: با تزریق این میزان واکسن، ۱۱ درصد مردم واکسینه می شوند.

به گزارش برنا؛ محمد تقی ایرانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در نشست ستاد کرونا گفت:تلاش‌های گسترده‌ای به منظور گسترش پوشش واکسیناسیون کرونا در استان بوشهر صورت گرفته است.

او به شرایط خاص استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: وزیر بهداشت از تأمین ۶۰ هزار دوز واکسن برای استان خبر داده که تاکنون ۳۰ هزار دوز آن وارد شده و با تزریق این میزان، ۳۰ هزار دوز دیگر نیز در اختیار استان قرار می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه با اجرای این برنامه ۱۱ درصد مردم استان واکسینه می‌شوند افزود: تا پایان سال جاری این میزان به ۹۰ درصد افزایش یابد.

ایرانی با اشاره به اینکه با واکسیناسیون آمار فوتی و بستری ناشی از کرونا کاهش می‌یابد خاطرنشان کرد: امکان کنترل شرایط حاد شیوع ویروس کرونا بدون همکاری و پشتیبانی مردم وجود ندارد.

او با اشاره به برخی ادعاها مبنی بر اینکه انتخابات و کنکور باعث شیوع ویروس کرونا شده، این موضوع را ادعایی بی اساس خواند و بیان کرد: کنکور و انتخابات سالم، قانونمند و با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

ایرانی تاکید کرد: امروز گام‌های خوبی بویژه در بخش تولید و تزریق واکسن در کشور برداشته شده و می‌طلبد مردم در زمینه دریافت واکسن همکاری لازم را داشته باشند.

نظر شما