استاندار خراسان جنوبی بیان کرد:

پروژه کمربندی حاجی آباد مصداق عینی تحقق شعار تدبیر، تلاش، توسعه

۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۱۱:۵۲:۴۵
کد خبر: ۱۲۰۳۸۶۶
پروژه کمربندی حاجی آباد مصداق عینی تحقق شعار تدبیر، تلاش، توسعه
استاندار خراسان جنوبی گفت: پروژه کمربندی حاجی آباد؛ مصداق عینی تحقق شعار تدبیر، تلاش و توسعه می باشد.

به گزارش برنا  خراسان جنوبی؛ ملانوری با بیان این مطلب در مراسم افتتاح ۱۵ کیلومتر از باند دوم محور قاین- حاجی آباد- یزدان خاطرنشان کرد: ما تدبیر کردیم که به عنوان یک زیرساخت مهم، موضوع دوبانده کردن محورهای استان را در دستور کار قرار دهیم.
به گفته وی؛جاده ها، تمامی محورهای توسعه شامل معدن، صنعت، گردشگری، کشاورزی و مرز را به یکدیگر وصل می کند.
وی ادامه داد:در قالب این تدبیر، تلاش کردیم و همه دست به دست هم دادیم تا این پروژه تعطیل نشود و با شتاب انجام شود، در نتیجه گامی به سوی توسعه برداشتیم.
استاندار تصریح نمود: در همه کارها هم به همین شکل باید تدبیر و تلاش کنیم تا بتوانیم به توسعه واقعی برسیم.
ملانوری متذکر شد: همه تلاش ما بر این است که با کارهایی که انجام می دهیم، گرهی از مشکلات باز کنیم و این امکان فراهم گردد که رفاه بهتری برای مردم ایجاد شود و بدون تردید این کار مورد رضایت پروردگار قرار می گیرد.
وی با اشاره به هدف خدا از مبعوث کردن ۱۲۴ هزار پیامبر گفت: مبعوث شدن پیامبران برای این بوده که فکر آدم ها باز شود و کارهایی را انجام دهندکه شرایط راحت تری را برای زندگی یکدیگر فراهم نمایند.
استاندار، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را هدیه بزرگ خداوند به جامعه بشریت نامید و گفت: این هدیه نه تنها برای جغرافیای ایران، بلکه برای همه جهان به عنوان یک الگوی رفتاری منشأ تحولات بوده است.
ملانوری تأکید کرد: همه ما باید از این بابت که در این مقطع زمانی توفیق خدمت یافته ایم، خدا را شاکر باشیم.
وی از همه کسانی که در اجرای این پروژه نقش داشته اند تشکر کرد و گفت: به طور ویژه قدردان تلاش های پیمانکار پروژه هستیم که با وجود کاستی هایی که در تأمین اعتبار بود، گذشت کرده همکاری نمودند تا کار تعطیل نشود و به سرعت پیش برود.
شایان ذکر است: همزمان با حضور استاندار در شهرستان زیرکوه،  ۱۵کیلومتر از باند دوم محور قاین-حاجی آباد- یزدان به بهره برداری رسید. اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه ۶۰۰ میلیارد ریال است.

 

نظر شما