رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی؛

کم برخورداری مناطق مختلف در توزیع اعتبارات باید مد نظر باشد

۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۱۱:۵۵:۲۴
کد خبر: ۱۲۰۳۸۶۹
کم برخورداری مناطق مختلف در توزیع اعتبارات باید مد نظر باشد
نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه خواستار در نظر گرفتن محرومیت ها در توزیع اعتبارات شهرستانی شد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اشاره به طولانی شدن روند اجرای برخی طرح‌ها گفت: اجرای برخی طرح‌ها به دلیل عدم تامین مالی طولانی می‌شود که لازم است در توزیع اعتبارات شاخصه‌هایی همچون محرومیت و کم برخورداری منطقه و دوری از مرکز بیشتر در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام نصیرایی در رابطه با مشکلات حوزه بهداشت و درمان به خصوص مطالبه ام آر آی و اتوبوس آمبولانس افزود: تمام شهرستان‌های حوزه انتخابیه حق دارند این امکانات درمانی را داشته باشند، اما در شرایط فعلی، زیرساخت دستگاه ام آر آی در شهرستان فردوس فراهم است.

وی افزود: موضوع اتوبوس آمبولانس را هم با جدیت پیگیری می‌کنیم و امیدوارم تا کمتر از یک ماه دیگر در شهرستان مستقر شود.


نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس همچنین در رابطه با تفکیک حوزه انتخابیه گفت: این طرح موافقان و مخالفان زیادی در منطقه و مجلس دارد، اما با افزایش نمایندگان استان مطالبات بیشتری را می‌توانیم در سطح کشور پیگیری و مطرح کنیم.


حجت الاسلام نصیرایی از ادامه پیگیری‌ها برای اخذ مجوز دانشکده علوم پزشکی در شهرستان فردوس نیز خبر داد.
وی در رابطه با سالن ورزشی ۲۰۰۰ نفری شهرستان فردوس که بیش از ده سال است کار اجرایی آن آغاز شده هم گفت: در سفر به تهران مصوب شد ۳۰ میلیارد تومان برای طرح‌های نیمه تمام ورزشی اختصاص یابد که یکی از این طرح‌ها سالن ورزشی ۲۰۰۰ نفری شهرستان فردوس است.

 

 

 

نظر شما