فردا ۱۸ تیر؛

برگزاری نماز جمعه با رعایت کامل بهداشت در مازندران

۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۱۲:۵۱:۳۰
کد خبر: ۱۲۰۳۹۰۳
برگزاری نماز جمعه با رعایت کامل بهداشت در مازندران
نماز جمعه این هفته، با رعایت پروتکل‌های سختگیرانه بهداشتی در همه شهر‌های مازندران اقامه می‌شود.

به گزارش برنا؛ حجت الاسلام انتظاری، مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران گفت: بر اساس مجوز ستاد ملی کرونا، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه فردا ۱۸ تیرماه ۱۴۰۰ در همه ۴۷ شهر و منطقه استان با رعایت پروتکل‌های کامل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اقامه می‌شود.

حجت الاسلام انتظاری با بیان اینکه چند شهرستان استان مازندران در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند افزود: نماز جمعه در شهر‌های قرمز و نارنجی باید در فضای باز و با جمعیت محدود (حداکثر ۱۰۰ نفر) و با رعایت پروتکل‌های سختگیرانه بهداشتی برگزار شود.

برگزاری نماز جمعه با رعایت کامل بهداشت در مازندرانمدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران تصریح کرد: نماز جمعه در شهر‌های زرد می‌تواند در فضای بسته و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اقامه شود.

حجت الاسلام انتظاری با اشاره به اینکه عوامل برگزاری نماز جمعه به همراه ماموران بهداشت در همه مصلا‌های استان بر نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظارت می‌کنند افزود: به نمازگزاران توصیه می‌شود به هنگام حضور در مصلای جمعه، مُهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند و از ماسک و دستکش استفاده کنند و به توصیه‌های خادمان بهداشتی گوش دهند.

او اظهار امیدواری کرد: با رعایت موارد بهداشتی از طرف همه مردم، شاهد ریشه کن کردن هرچه زودتر ویروس منحوس کرونا باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز